• head_banner_01
  • head_banner_01

Chì ci hè a diffarenza in display LED, LCD, Proiettore è DLP (16)

LED hè "Light Emitting Diode", a unità più chjuca hè 8.5 inch, pò mantenimentu di pixel è cambià di modulu di unità, tempu di vita LED più di 100.000 ore.

Chì ghjè a diffarenza in u display LED, LCD, Proiettore è DLP (15)

DLP hè "Digital Light Procession" a dimensione di circa 50inch ~ 100inch, u tempu di vita circa 8000 ore.bisognu di rimpiazzamentu à l'ingrossu se a lampadina è u pannellu prughjettanu anu un prublema.

1. L'adattabilità ambientale di a luminosità

A luminosità di u display DLP \ LCD ùn hè micca alta.A luminosità ambientale hè strettamente limitata; l'uffiziu di alta luminosità inadatta o l'ambiente di a sala di cuntrollu.

A luminosità di u display LED puderia aghjustà trà 600-1500cd, adatta per diversi ambienti.

Chì ghjè a diffarenza in a visualizazione LED, LCD, Proiettore è DLP (14)

2. Fenomenu riflettente

Display LCD, u fronte hè dotatu di un pannellu di guida traslucente o di luce.

DLP in una applicazione pratica, avarà un effettu riflettente.

LED perchè hè unità di luce spontanea, è pannellu neru matte scuru, superficia di lampada led nera, cusì l'espressione di culore di ogni angulu pò esse mantene intacta.

Chì ghjè a diffarenza in u display LED, LCD, Proiettore è DLP (13)

3. view angle paragunà

Chì ci hè a diffarenza in display LED, LCD, Proiettore è DLP (12)

4. Display effettu paragunà

Chì ghjè a diffarenza in u display LED, LCD, Proiettore è DLP (11)

5. rapportu cuntrastu paragunate

LED utilizanu lampa nera led, a superficia di u screnu hè struttura di tippu di assorbimentu.guasi nisuna linea dritta riflessa luce, cusì u rapportu di cuntrastu di u schermu LED cum'è 4000: 1, rende a schermu LED più nitida è chjara.

Chì ghjè a diffarenza in u display LED, LCD, Proiettore è DLP (10)

A maiò parte di u rapportu di cuntrastu di u proiettore DLP pò esse da 600: 1 à 800: 1, u prezzu bassu pò ancu esse 450: 1. U rapportu di cuntrastu di u proiettore LCD hè di circa 400: 1, è u prezzu bassu solu 250: 1.

Chì ghjè a diffarenza in u display LED, LCD, Proiettore è DLP (9)

muru video DLP

DLP nantu à i bisogni di l'ambiente sò assai altu, cum'è a temperatura, umidità, polvara, luce, etc., in particulare u screnu hè u più vulnerabile, graffià una linea magre ùn pò esse sguassata è riparà, ci hè più ingombrante ùn hè micca un periodu di tempu si ri-scuola lu, altrimenti l 'imagine automaticamente offset.U cuntrastu attuale di DLP hè assai bassu, riflessu in i difetti espressivi di scena scura, vale à dì, assai imagine di sceni scuri ùn sò micca chjaru, stu fenomenu hè assai evidenti.Cum'è u notebook pò vede a scena scura, in a schermu DLP nantu à u neru, ùn pò micca distinguishà, perchè quandu s'utilice in l'imaghjini di monitoraghju, a qualità di l'imagine serà significativamente ridutta.DLP projector debulezza solu unu, vale à dì, "effettu rainbow", u funziunamentu specifichi hè simpricimenti siparata da u culore di u rossu, verde è turchinu trè monocromu, s'assumiglia chiovi arc-balenu.

Chì ci hè a diffarenza in display LED, LCD, Proiettore è DLP (8)

LCD video wall

U svantaghju evidenti di u projector LCD hè chì u livellu neru hè poviru è u cuntrastu ùn hè micca assai altu. U culore neru di u projector LCD hè sempre grisgiu, è a parte ombreggiata hè scura è senza dettagli. chì ùn hè micca assai bonu per u filmu, ma ùn hè micca una grande diferenza cù u projector DLP quandu ghjucanu e parolle. U secondu svantaghju hè chì l'effettu di u projector LCD hè mostra una struttura di pixel, è u visore pare chì vede l'imaghjini attraversu un lattice. .U furmatu SVGA (800 x 600) di u proiettore LCD, indipendentemente da a dimensione di l'imaghjini di u screnu, pò esse vistu chjaramente in a griglia di pixel, salvu chì un pruduttu di risuluzione più altu hè utilizatu.LCD avà principiatu à aduprà u micro lens array (MLA), pò migliurà l 'efficienza trasmissioni di furmatu XGA di pannelli LCD, diffusion lattice di pixels, a griglia pixel sottili è micca evidenti, è a sharpness di l' images ùn purtà ogni influenza. Pò riduce a struttura di pixel di l'LCD à quasi u listessu cum'è i projectors DLP, ma ancu un pocu di lacuna.

Chì ci hè a diffarenza in display LED, LCD, Proiettore è DLP (7)

HD LED vantaghju

1.More di 100.000 ore di tempu di vita

3.Best rendiment di culore

2.Superior performance dissipazione di calore

4.Low costu di mantenimentu

1.More than10 0000 ore tempu di vita

Chì ci hè a diffarenza in display LED, LCD, Proiettore è DLP (6) Chì ghjè a diffarenza in u display LED, LCD, Proiettore è DLP (5)

2.Superior performance dissipazione di calore

A superficia radiante hè integrata, struttura di piastra d'aluminiu,Dissipazione di calore di cunduzzione di u calore di u corpu tutale, pò esse a megliu dissipazione di calore;

Flank dissipazione di u calore di u prufilu: U calore in a scatula hè spargugliatu da i lati, dopu cunnette i pannelli, In a cunchiglia di daretu à i dui lati di a furmazione di i canali superiori è inferiori, l'usu di a pressione di l'aria per furmà l'aria superiore è bassa. principiu di circulazione, dissipazione cumpleta di u calore.
Chì ghjè a diffarenza in a visualizazione LED, LCD, Proiettore è DLP (4)

3.Best rendiment di culore

U principiu di visualizazione di a luce spontanea RGB mantene l'autenticità di u culore, evitendu a perdita di u culore è a deviazione causata da u materiale è u percorsu di luce in a tecnulugia di retroilluminazione è prughjezzione.

Chì ghjè a diffarenza in a visualizazione LED, LCD, Proiettore è DLP (3)

YWTLED All In One LED - TV hè una unità di luce spontanea, cù un pannellu di fondu neru matte scuru, superficia di perle di luce nera, in modu chì a prestazione di culore di ogni angolo visuale pò esse mantenuta intacta.

Chì ghjè a diffarenza in u display LED, LCD, Proiettore è DLP (2)

4.Easy mantenimentu

Bassu costu di mantenimentu

Unità standard LED, u pannellu di visualizazione hè cumpostu di unità più chjuche;pixel display sò cumposti di lampa LED individuale.

Se ci hè un puntu necroticu, rimpiazzà cù una unità di ricambio è riparà una lampada LED;

Se u pannellu pare irrecuperabile, un picculu pannellu di visualizazione pò esse rimpiazzatu;

Per esempiu, una zona di visualizazione di 32 inch hè solu 4% di u pannellu tradiziunale.

L'attuale mainstream hè una unità di splice di 46-inch, 55-inch è 60-inch, cù un costu proporzionale più bassu.

LED senza differenza dopu a riparazione di unità

Quandu rimpiazzate unicu LED, pudete sceglie a lampada LED riservata in a produzzione.è a correzione di un puntu di luminosità pò esse realizatu per mantene a coherenza;

Quandu rimpiazzà u modulu di unità, u modulu sanu è i pannelli sò usati per a correzione di a coerenza, perchè a temperatura di u culore è a luminosità sò coherenti cù u statu attuale di u screnu di u prugettu.

 

LCD video wall Grande differenza dopu a riparazione di unità

U culore è a luminosità di l'unità di rimpiazzamentu sò tutti stati novi, senza attenuazione, assai uniformi è luminosi;

È altre unità originali, dopu un usu longu tempu, l'attenuazione di a luminosità è a schermu è altri fattori, cum'è a volatilizazione di u polu di luce, u culore è a luminosità anu diminuitu drasticamente;

Ci sò differenze significative in l'effetti visuali in generale.

Chì ci hè a diffarenza in display LED, LCD, Proiettore è DLP (1)


Tempu di Postu: 07-Nov-2020