• head_banner_01
  • head_banner_01

Chì sò e sferenze trà u display LED fissu regulare è u screnu LED di affittu?

In cunfrontu cù i schermi LED di stallazione fissa, a principal diferenza di i schermi di affittu LED hè chì anu da esse spustatu spessu è ripetutamente eliminati è installati.

Dunque, i requisiti per i prudutti sò relativamente elevati, è u disignu di l'apparenza, u disignu strutturale è a selezzione di materiale di i prudutti sò tutti enfatizzati.

Ci hè quattru differenzi principali trà i dui tipi di schermi LED:

Prima, i schermi di stallazione fissi sò stallati unu dopu à l'altru, e dimensioni è a forma sò persunalizati, ma i requisiti di u screnu in affittu ponu esse facilmente installati, smantellati è trasportati ripetutamente.

U persunale pò compie rapidamente u travagliu è riduce i costi di u travagliu di u cliente.

 

https://www.yonwaytech.com/indoor-outdoor-led-module/
In siconda, i schermi LED di affittu sò più resistenti à ligeri scogli in u trasportu è a manipulazione.

I display di affittu sò assai più ligeri cà i display LED cunvinziunali, cusì i display di affittu sò generalmente imballati in casi di volu, mentre chì i display convenzionali sò imballati in casi di lignu.

U disignu di scatula robusta di a scatula d'aria hè cunvene per u trasportu è ùn causarà micca facilmente danni durante u trasportu.
In terzu, Per a visualizazione di affittu, l'armadiu hè assai ligeru, 500MMX500MM Cabinet 7kg, 500X1000MM Cabinet 13 kg, hè faciule da trasportà, è pò risparmià più costu umanu.

Yonwaytech Stage Rental P3.91 Led Display RGB

 

Yonwaytech Stage Rental P3.91 Led Display Well Package

 

Quartu, l'usu di display di affittu hè più estensivu cà i display convenzionali.

Perchè a scatula di mostra di affittu hè ligera, pò esse spustata per diverse occasioni, cum'è cuncerti, festivals di musica, matrimonii, feste, centri commerciali, esibizioni è aeroporti, Sala di cunferenza, etc.

À u listessu tempu, pò fà a scatula in diverse forme, dendu à e persone un effettu mundiale più maravigghiusu.

 

YonwaytechCum'è una fabbrica di display led prufessiunale, u nostru display led di affittu di palcoscenu hà diversi tipi di pixel in un armariu di pesu ligeru.

P1.953mm, P2.5mm, P3.91mm, P4.81mm, P5.95mm, P6.25mm cù 3840hz rinfrescante cumplettamente partite cù l'usu di affittu di scena.

Un manicu faciule è un sistema di operazione veloce rende più risparmiu di costu in a stallazione, u smantellu è u trasportu.

 

https://www.yonwaytech.com/dooh-outdoor-advertising-led-sign/

 

 


Tempu di Postu: Mar-02-2021