• head_banner_01
  • head_banner_01

Chì sò i vantaghji di a visualizazione di publicità LED esterna?

In cunfrontu cù i media tradiziunali di carta è i media TV, a publicità di display LED outdoor è outdoor hà più caratteristiche è vantaghji chè altre publicità media.

U prugressu cuntinuu di a tecnulugia LED furnisce l'uppurtunità di publicità esterna per entre in l'era LED.

In u futuru, a visualizazione LED intelligente guidà l'audienza à fighjà è interagisce intuitivamente da una distanza, per accurtà veramente a distanza trà i media è l'audienza.

Quandu scegliemu a marca di display LED outdoor, Yonwaytech LED presta più attenzione à i so vantaghji pratichi.

https://www.yonwaytech.com/dooh-outdoor-advertising-led-sign/

Upublicità di display LED esterni hà principalmente i seguenti vantaghji:

Forte impattu visuale - a publicità LED à grande scala, dinamica, sonora è di pittura pò stimulà i sensi di l'audienza in modu integrale, trasmette in modu efficace l'infurmazioni è guidà u cunsumu.In fronte à a publicità eccessiva, u spaziu di memoria limitatu di l'audienza è a diffusione di l'infurmazioni illimitata facenu chì l'attenzione diventenu gradualmente una risorsa scarsa, è l'ecunumia di l'attenzione hè diventata a più grande scala per pruvà l'effettu di a publicità.

Copertura estensiva - custruite display LED all'apertu à colori in un o più centri cummerciale è spazii cù grande trafficu per formà una rete di trasmissione di grande schermu all'aperto chì copre tutta a cità è ancu tuttu u paese.

U tempu di liberazione longa - strade occupate, cumunità, etc. Stabbilisce un schermu di culore o un schermu d'infurmazioni led chjuchi è mediu d'alta definizione per furmà una rete di liberazione media, è u so effettu di cumunicazione hè più chocante è coercitive.A publicità LED esterna hè trasmessa 24 ore à ghjornu, è a so infurmazione hè trasmessa 24 ore à ghjornu.

Bassu tassu di avversione di l'audienza - prugrammi fatti da sè stessu, trasmissione in tempu reale è cuntenutu riccu.

Ùn ci sò micca solu publicità, ma ancu prugrammi, cumprese temi speciali, culonni, spettaculi di varietà, animazione, drammi radio è drammi TV.

L'annunzii sò inseriti trà i prugrammi.A ricerca mostra chì u tassu di aversione di publicità di display LED outdoor hè assai più bassu di quella di publicità TV.

Aghjurnate u livellu di a cità - crea publicità di display LED all'aperto in edifici di riferimentu, cù elementi scientifichi è tecnologichi evidenti, un sapore mudernu abbastanza, una perspettiva larga, un bonu effettu di cumunicazione è migliurà l'imaghjini di a cità.

 

Schermo led per esterni


Tempu di post: 19-mar-2022