• head_banner_01
  • head_banner_01

Capitulu Dui: Driver LED, a seconda parte più impurtante per a visualizazione LED.

Se lampade LED cunsiderate cum'è u corpu umanu, allora u driver di display LED IC hè un cumpunente chjave cum'è u sistema nervu cintrali di u cervellu umanu, è hè incaricatu di l'azzioni fisiche di u corpu è di u pensamentu mentale di u cervellu.

U funziunamentu di u driver IC determina l'effettu di u schermu di visualizazione LED, in particulare l'usu di l'attività muderni à grande scala è di i posti high-end, facendu a ghjente esigenze più strette per u driver di display LED IC.

 Cuntrastu di freccia di rinfrescante IC di driver di display LED

DriveEvoluzione IC:
In l'anni 90 di u seculu passatu, l'applicazioni di visualizazione LED eranu duminate da culori singuli è doppiu, utilizendu un IC di driver di tensione constante.In u 1997, u primu chip 9701 di cuntrollu di unità dedicatu di a visualizazione LED di a Cina hè ghjuntu.Spanned 16 sfumature di grisgiu à 8192 sfumature di grisgiu per ottene WYSIWYG.

In seguitu, per e caratteristiche di emissione di luce LED, l'unità di corrente constante diventa a scelta preferita per u driver di display LED full-color, mentre chì l'unità di 16 canali più integrata rimpiazza l'unità di 8 canali.À a fini di l'anni 1990, Toshiba, Allegro è Ti di i Stati Uniti di u Giappone anu introduttu successivamente chips di driver LED di 16 canali di corrente constante.

p0.9 p1.25 p1.56 LED display driver IC

 À l'iniziu di u 21u seculu, i chips di cunduttori di l'imprese taiwanesi cinesi eranu ancu pruduciutu è usati in massa.Oghje, per risolve u prublema di u layout di PCB di i schermi di display LED di piccula pitch, alcuni pruduttori di IC di driver anu ancu introduttu chips di driver di corrente constante LED di 48 canali altamente integrati.

Indicatori di prestazione di u driver IC:
Trà l'indicatori di rendiment di i schermi LED, a freccia di rinfrescante è u livellu di grisgiu è l'espressione di l'imaghjini sò unu di l'indicatori più impurtanti.

Questu richiede una alta coerenza di u currente trà i canali IC di u driver di display LED, una velocità di interfaccia di cumunicazione à alta velocità, è una velocità di risposta attuale constante.

In u passatu, i trè aspetti di a freccia di rinfrescante, a scala di grisa è u tassu d'utilizazione eranu un tipu di relazione cambiante.

Per assicurà chì unu o i dui indicatori ponu esse più eccellenti, duvemu sacrificà in modu adattatu i dui indicatori restanti.

Per questu mutivu, parechji schermi LED sò difficiuli di ottene u megliu di i dui mondi in applicazioni pratiche, o sò insufficiently refreshed.

L'equipaggiu di càmera d'alta velocità hè propensu à e linee nere quandu sò fotografiati, o a scala grisa ùn hè micca abbastanza, è a luminosità di u culore hè inconsistente.

Cù l'avanzamentu di a tecnulugia di i pruduttori di IC di driver, ci sò stati scuperte in i trè alti prublemi è questi prublemi sò stati risolti.
In l'applicazione di display LED di piccula pitch, per assicurà l'ochji cunfortu di l'utilizatore per un bellu pezzu, a bassa luce è u grisgiu altu diventa un standard particularmente impurtante per pruvà a prestazione di u driver IC.

 p0.9 p1.25 p1.56 LED screen driver IC

 

Driver IC hè di integrà u circuitu enormu in un picculu chip per travaglià, cusì chì a putenza di u circuitu di a visualizazione di u video LED hè stata megliu megliu, un bonu IC à HD LED di qualità di video, Colors anu un grande impattu visuale.Per realizà una alta frequenza di rinfrescante, l'attuale serie IC populari utilizata sò: MBI5153, ICN2163, SUM6086, etc.

SCHERMO LED PITH STRETTO HD P0.9

 Di gran lunga ICN2153 cresce rapidamente in u mercatu, hè ancu assai stabile ma à un costu più bassu cumparatu cù MBI5153.

MBI5153 hè di Macroblock, hè un chip di driver per display LED full-color.S-PWM hè utilizatu per riduce u flicker di l'imagine.

I dati di l'immagine di input sò usati per aghjustà a luminosità di u screnu video LED.A temperatura di travagliu hè da -40 à + 85 gradi Celsius.

ICN2153 hè da Chip One.Hè appiicata à a visualizazione di video LED di picculu pitch cun eccellente anti-interferenza.

L'effettu uniforme di u bassu grisgiu ùn hè micca affettatu da u PCB.

Pò aghjustà u currente di output è cuntrullà accuratamente a luminosità di u display LED HD.

A visualizazione hè risolta in modu efficace.Blocchi low-gris, oltri a cast di culore, pitting, etc.can esse usatu cù ogni ligna à eliminà i fantasmi testu.

 YONWAYTECHdisplay led cum'è un fabricatore prufessiunale, avemu sempre apprezzatu ogni ordine di fiducia da u nostru cliente, a freccia di rinfrescante 1920hz-3840hz è u schermu led 14bit-16bit per l'usu interni o esterni ponu esse opzionali.

p1.86 p1.875 p1.2 LED screen driver IC 

 


Tempu di post: 28-dic-2020