• head_banner_01
  • head_banner_01

U più altu hè a luminosità di u display LED = u megliu?A maiò parte di a ghjente hè sbagliata

Cù i so vantaghji unichi di splicing DLP è LCD, u schermu di display LED hè assai populari in e cità maiò è hè largamente utilizatu in a publicità di custruzzione, stazioni di metro, centri commerciali è altri campi.Infatti, a preoccupazione di a visualizazione LED hè dovuta à l'alta luminosità di a visualizazione, cusì quandu selezziunate a visualizazione LED, hè veramente megliu avè una luminosità più alta?

Cum'è una nova tecnulugia di emissione di luce basatu nantu à i diodi di luce, u LED hà un cunsumu d'energia più bassu è una luminosità più altu ch'è a tecnulugia di fonte di luce tradiziunale.

Dunque, a visualizazione LED hè appiicata à diversi campi di vita è di produzzione.

In più, quandu intruduce i prudutti di u screnu LED à l'utilizatori, assai imprese spessu usanu un bassu cunsumu d'energia è una alta luminosità cum'è trucchi di publicità per inculcà u cuncettu chì u più altu hè a luminosità, u megliu è u più preziosu.

Hè vera?

 

P3.91 5000cd fornitore di display led per esterni di alta luminosità all'ingrosso

 

Prima, u screnu LED adopta a tecnulugia autoluminosa.

Cum'è una fonte di luce, i perle LED deve avè u prublema di attenuazione di luminosità dopu l'usu per un periudu di tempu.Per ottene una alta luminosità, hè necessaria una corrente di guida più grande.Tuttavia, sottu à l'azzione di forte corrente, a stabilità di a sfera di emissione di luce LED diminuisce è a velocità di attenuazione aumenta.In altri palori, a ricerca simplice di alta luminosità hè in realtà à a spesa di a qualità è a vita di serviziu di u screnu LED.U costu di l'investimentu pò esse micca ricuperatu, è a pantalla di visualizazione ùn pò più furnisce servizii, risultatu in una perdita di risorse.

Inoltre, oghje, u prublema di a contaminazione luminosa in e cità di u mondu hè statu assai seriu.Parechji paesi anu ancu emessu pulitiche, leggi è regulamenti pertinenti per cuntrullà strettamente a luminosità di l'illuminazione esterna è a pantalla di visualizazione.U schermu LED hè un tipu di tecnulugia di visualizazione d'alta luminosità, chì occupa a pusizione principale di a visualizazione esterna.

Sì a luminosità deve esse ridutta in ordine per risponde à i normi di prutezzione ambientale, pruvucarà a perdita grisa estrema è afecta a clarità di a visualizazione di u screnu.

In più di i dui punti di sopra, avemu ancu bisognu di attentu à i fatturi di rising costs.U più altu hè a luminosità, u più altu u costu di tuttu u prughjettu.Hè vale a pena discutiri se l'utilizatori anu veramente bisognu di una luminosità cusì alta, chì pò purtà à un perdu di rendiment.

Dunque, a semplice perseguita di alta luminosità hè dannusu per u corpu umanu.

Quandu compra display LED, duvete avè u vostru propiu ghjudiziu nantu à u cuntenutu di publicità.

Ùn sia micca credulosu.

Sicondu i vostri bisogni, cunzidira in modu cumpletu u rendimentu di u costu è i bisogni di l'applicazioni di u screnu di visualizazione, è ùn cercate micca ciecamente alta luminosità.

Cuntattate cù a visualizazione LED Yonwaytech per una soluzione affidabile unica per i vostri bisogni LED.

 

Display di modulu led HD p2.5 outdoor