• head_banner_01
  • head_banner_01

Sapete cumu calculà u cunsumu di u vostru Display LED?

I media di publicità outdoor hè diventatu un veru mass media, è u so valore unicu cù video d'alta luminosità è attraente hè insustituibile.

Parechje persone sò preoccupati di u putere di u display LED outdoor?O cumu hè calculatu a putenza di a visualizazione LED esterna?

OghjeYONWAYTECHdarà una breve introduzione à questi aspetti.

Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, i media di publicità esterna sò in constante evoluzione.

Dopu chì l'audienza di a radiu, a televisione, i ghjurnali è e riviste cuntinueghjanu à diferenze, i media di visualizazione guidati di publicità esterna hè diventatu un veru mass media cù un valore unicu ùn ci hè micca sustitutu.

图片 11

Prima, in quantu à a dimensione di putenza di i schermi di display LED esterni:

Ci hè dui tipi di putenza di display LED: piccu è mediu.

L'accussì-chiamatu putenza piccu si riferisce principalmente à a tensione istantanea è u valore attuale à l'iniziu è a putenza quandu u screnu hè tuttu biancu (mostra u biancu), mentri a putenza media hè a putenza in usu normale.

Chì ghjè a putenza generale di un display LED esterno?

Sicondu parechji mudelli di prudutti è fabricatori, a putenza di punta attuale di i schermi di visualizazione di culore varieghja da 800W à 1500W per metru quadru.

In siconda, u metudu di calculu di a putenza di u screnu di visualizazione LED all'aperto:

P sta per putenza, U significa tensione, I sta per corrente.

Di solitu a tensione di alimentazione chì usemu hè 5V, l'alimentazione hè 30A è 40A;A visualizazione led unicu culore hè 8 moduli è 1 alimentazione 40A, è a schermu led duale di culori sò 6 moduli in 1 alimentazione;

Un esempiu serà datu quì sottu.

Se vulete fà 9 metri quadrati di display LED di dui culori P5 interni, calculate a putenza massima necessaria.

Prima, calculate u numeru di alimentazione 40A = 9 (0,244 × 0,488) / 6 = 12,5 = 13 alimentazione (interi, basatu nantu à u standard più grande), hè assai simplice, a putenza massima P = 13 × 40A × 5V = 2600W.

U putere di una sola lampada = u putere di una lampada 5V * 20mA = 0.1W.

U putere di u bordu di l'unità di visualizazione LED = u putere di una sola lampada * a risuluzione (u numaru di pixel orizontali * u numeru di pixel verticali) / 2;a putenza massima di u screnu = a risoluzione di u screnu * u numeru di luci per risuluzione * 0,1;Potenza media = risoluzione di u screnu * numeru di luci per risoluzione * 0.1/2;putenza attuale di u screnu = risoluzione di u screnu * numeru di luci per risuluzione * 0.1/number of scans (4 scans, 2 scans, 16 scans, 8 scans, static).

U metudu di calculà a putenza di u screnu LED hè di calculà u numeru di punti du, 0.3W/point * punti tutali hè a putenza tutali, è a putenza massima hè multiplicata da un fattore di 1.3.

A putenza media hè circa a mità di a putenza massima.

È ogni cordone di alimentazione hà bisognu di vede quanti armarii LED cunduce, è quanti punti sò calculati, allora a putenza tutale pò esse calculata.

1. Requisiti di risoluzione di u screnu LED:

Display LED all'apertu (sitate à sudu è face à u nordu):> 4000CD/M2.

Schermo led internu:> 800CD/M2.

Moduli led semi-interni: > 2000CD/M2.

 

2. Trè paràmetri di u putere di display LED outdoor:

A putenza media di u screnu = a risoluzione di u screnu * u numeru di luci per risoluzione * 0.1/2.

A putenza massima di u screnu = a risoluzione di u screnu * u numeru di luci per risoluzione * 0.1.,

U putere attuale di u screnu = a risoluzione di u screnu * u numeru di luci per risoluzione * 0,1 / u numeru di scans (4 scans, 2 scans, 16 scans, 8 scans, static).…

U sopra hè una breve introduzione nantu à u putere di display LED outdoor è u metudu di calculu, spergu chì vi sarà d'aiutu.

Per più dettagli per l'infurmazioni dettagliate di a visualizazione di led per piacè lasciateYONWAYTECHsquadra cunnosce.


Tempu di post: Dec-11-2020