• head_banner_01
  • head_banner_01

Seminariu Tecnicu Circa A Pertinenza di Pixel Pitch, Distanza di Visione è Dimensione di Display LED.

 

L'installazione di video wall LED cuntinueghjanu à trasfurmà spazii in u mondu.

Chjese, scole, uffizii, aeroporti è rivenditori creanu esperienze vibranti, dinamiche, memorabili in una varietà di lochi interni è esterni.

Sè vo site cunsiderà un display LED, una di e vostre scelte più impurtanti hè a selezzione di pixel pitch, ma pudete esse dumandate, chì hè pixel pitch?Cumu un pitch di pixel influenza u costu?Chì sò cunsiderazioni impurtanti quandu sceglite un pitch pixel?

Eccu per avà, LetYonwaytechfighjate à cumu pudete fà a scelta di pixel pitch ghjustu per u vostruMuru di video LEDprughjettu.

 

Prima, ciò chì hè pixel pitchs?

Un muru LED hè custituitu da pannelli LED, chì à u so turnu sò custituiti da parechji moduli LED.Questi moduli LED cuntenenu clusters di LED o pacchetti LED, vale à dì diodi emettitori di luce (LED) rossi, blu è verdi raggruppati in pixel.

U pixel pitch hè a distanza di centru à centru trà dui pixel, generalmente misurata in millimetri.

Se tenete un pitch di pixel di 10 mm, significa chì a distanza da u centru di un pixel à u centru di u pixel adiacente hè di 10 millimetri.

 

ciò chì hè led display pixel pitch

 

Siconda, Chì ghjè l'effettu di i pitchs di pixel nantu à a qualità di l'imagine LED?

 

led display pixel pitch risoluzione yonwaytech

 

U pixel pitch determina a risoluzione di u display LED, a distanza minima di vista è a megliu distanza di vista di u screnu LED.

U più chjucu u pixel pitch, u più pixel è risultati in più dettagli è una qualità di l'imagine più alta.

Allora s'è avete bisognu di vede l'imaghjini d'alta risoluzione o video nantu à u vostru schermu, avete bisognu di un display LED cù un picculu pixel pitch.

A figura seguente mostra l'effettu di pixel pitch nantu à a qualità di l'imaghjini, a densità di pixel più chjuca porta à risoluzioni più altu è cuntenutu più detallatu.

 

  chì pixel pitch avete bisognu per u vostru display LED

 

In terzu, a distanza di visualizazione deve esse cunsiderata quandu custruite un bonu display led.

 

U pixel pitch determina direttamente a densità di pixel - u numeru di pixel in una determinata area di schermu - è a densità di pixel determina direttamente a distanza di visualizazione cunsigliata - a distanza da u muru video chì un visore deve esse per avè una sperienza di visualizazione soddisfacente.

U più fine, o più chjucu, u pitch, u più vicinu hè a distanza di vista accettabile.

Più grande hè u pitch, u più luntanu deve esse un visore.

Pitch influenza ancu direttamente u costu, ma un grande pixel in una schermu LED di piccula dimensione è una distanza di visualizazione longa o una visualizazione LED di grande dimensione, ma una distanza di visualizazione corta ùn ponu micca esce un rendimentu video attraente.

 

 distanza di visualizazione è pitch pixel

 

Per sceglie u pixel pitch ottimali deve esse cunsideratu dui fattori, a distanza di visualizazione è a risoluzione di l'imaghjini necessaria.

I passi di pixel più chjuchi sò megliu sempre è vi furniscenu una qualità d'immagine megliu, ma costa più.

Pudete diminuisce e spese di display LED cumprà utilizendu un pitch di pixel più grande è avete sempre quasi a stessa qualità di l'imaghjini se a distanza di visualizazione hè più longa di a megliu distanza di visualizazione.

A megliu distanza di visualizazione di un pitch di pixel hè a distanza chì i vostri ochji ùn puderanu micca più i spazii trà i pixel se vai più luntanu.

 

pixel pitch per u vostru display led fabbrica di led yonwaytech

 

I metudi di calculu di a selezzione di display LED adattata.

 

Comu spiegatu sopra, u pixel pitch hè una grande considerazione per stu prucessu.Va in manu cù altri fattori, cum'è a dimensione di a visualizazione, a distanza di visualizazione, e cundizioni di luce ambientale, a prutezzione di u clima è di l'umidità, i media cuncurrenti, a funziunalità di messageria, a qualità di l'imaghjini è assai, assai di più.

I schermi LED implementati currettamente anu a capacità di aumentà u trafficu, migliurà l'ingaghjamentu di l'audienza è migliurà l'esperienza di u cliente.Ma capisce cumu a tecnulugia hà un impattu sia in u visore sia in a vostra linea di fondu prima di l'investimentu pò permette di piglià a megliu decisione per i vostri bisogni specifichi è u budget.

 

https://www.yonwaytech.com/hd-led-display-commend-center-broadcast-studio-video-wall/

 

Un standard di stima approssimativa per voi infurmazione cum'è quì sottu:

Distanza minima di vista: 

Display LED distanza visibile (M) = pixel Pitch (mm) x1000/1000
A megliu distanza di vista:

Display LED a megliu distanza di visualizazione (M) = Pixel Pitch (mm) x 3000 ~ Pixel Pitch (mm) /1000
A distanza di vista più distante:

A distanza più luntanu (M) = altezza di u screnu LED (m) x 30 volte

Cusì, per esempiu, u display LED P10 in 10 m di larghezza per 5 m di altezza, a megliu distanza di vista hè più di 10 m, ma a distanza massima di vista hè di 150 metri.

Se ùn site micca sicuru di u pitch di pixel ghjustu da aduprà per u vostru prughjettu LED, CONTACTYonwaytechDisplay LED avà è noi Mulateri Di L'indicà in a direzzione ghjusta.Verificate spessu per temi più utili.

 

Diversi Tipi di Display Module LED

 

 


Tempu di Postu: Mar-26-2021