• head_banner_01
  • head_banner_01

Qualcosa d'utile nantu à l'Indoor Fine Pitch LED Display 2K / 4K / 8K ......

 

Display LED 4k

 

Chì ghjè u display LED 2K?

 

U terminu "2K" hè spessu usatu per discrive una visualizazione cù una risuluzione di circa 2000 pixel in a so larghezza.

Tuttavia, u terminu "2K" ùn hè micca una risoluzione standardizata, è pò riferisce à uni pochi di risoluzioni diverse, cumprese 1920 x 1080 è 2560 x 1440.

Un display LED Full HD hè un tipu di tecnulugia di visualizazione chì hà una risoluzione di 1920 x 1080 pixel.Hè cunnisciutu ancu 1080p, chì significa 1080 linee horizontale di risoluzione verticale, è hè una risoluzione standard per video in alta definizione (HD).

U display LED Full HD hè comunmente utilizatu in TV, monitor di computer, è altri dispositi di visualizazione.

Offre una risuluzione più alta è una qualità d'imaghjini megliu cà i display di definizione standard (SD), chì tipicamente anu una risoluzione di 720 x 480 pixel.

A tecnulugia LED hè aduprata per accende u screnu, furnisce un cuntrastu migliuratu, neri più profondi è culori più precisi.

I schermi LED sò ancu più efficienti in energia cà i schermi LCD tradiziunali, facendu una scelta populari per i display.

In generale, a visualizazione LED Full HD furnisce una sperienza di visualizazione di alta qualità per filmi, programmi TV, video games è altri cuntenutu.Hè una scelta populari per i cunsumatori chì volenu un display d'alta definizione à un prezzu accessibile.

A visualizazione led Yonwaytech furnisce a soluzione di schermu led più matura per ogni suluzione 2K di pixel pitch sia per l'usu interni sia esterni.

Cuntattateci per una soluzione sistematica di video guidata di serviziu frontale per a vostra attività digitale.

 

Muru video LED 4k-uhd

 

Chì ghjè u display LED 4K?

 

U display LED 4K hè un display LED d'alta risoluzione cù una schermu, un display LED 4K è a visualizazione chì pò riceve, decodificà è visualizà segnali video di a risuluzione currispondente, allora chì hè veramente schermu LED 4k?

Una schermu LED 4K hè una tecnulugia di visualizazione chì combina a risoluzione 4K cù a tecnulugia di visualizazione LED (Light Emitting Diode) per pruduce immagini è video di alta qualità.A risoluzione 4K hè ancu cunnisciuta cum'è Ultra HD, chì hà una risoluzione di 3840 x 2160 pixel, chì hè quattru volte a risuluzione di 1080p HD.

A tecnulugia LED hè aduprata per illuminà a schermu usendu LED minusculi cum'è fonte di luce.

I schermi LED offrenu parechji benefizii annantu à i schermi LCD tradiziunali, cumprese un cuntrastu megliu, neri più profondi è una precisione di culore mejorata.

Inoltre, i schermi LED sò più efficienti in energia cà i schermi LCD tradiziunali, facendu una scelta ecologica.

I schermi LED 4K sò usati in una varietà di applicazioni, cumprese i televisori, i monitori di l'urdinatore, a segnaletica digitale è i display esterni.Sò populari trà i cunsumatori è l'imprese per via di e so capacità di visualizazione di alta qualità è l'efficienza energetica.

Display LED Yonwaytechfurnisce a suluzione di schermu LED più matura per ogni suluzione 4K di pixel pitch sia per l'usu interni sia esterni.

Picculu pixel pitch likeP1.25 è P1.538per l'usu di l'internu pò esse realizatu cù un muru video led di piccula dimensione in una risoluzione viva 4K.

 

 

Cuntattateci per una soluzione sistematica di video guidata di serviziu frontale per a vostra attività digitale.

Display LED 8K

 

Chì ghjè u display LED 8K?

 

Un display LED 8K hè un display d'alta risoluzione chì presenta una risoluzione di 7680 x 4320 pixel, chì hè quattru volte a risuluzione di un display 4K è sedici volte a risoluzione di un display Full HD standard.

This significa chì un display LED 8K pò visualizà l'imaghjini cù dettagli è chiarezza incredibili, cù bordi più nitidi, culori più realistici, è una prufundità più grande di qualsiasi altra tecnulugia di visualizazione.

I schermi LED 8K sò diventati sempre più populari in l'applicazioni di grande schermu, cum'è in arene di sport, teatri è spazii di cuncerti, induve l'alta risoluzione è a luminosità di i display ponu creà una sperienza di visione immersiva per l'audienza.

Sò ancu esse aduprati in applicazioni cum'è pareti video, segnaletica digitale è broadcasting, induve i display visuali di alta qualità sò essenziali.

Mentre i display LED 8K offrenu un livellu ineguagliabile di dettagliu è di chiarezza, anu ancu bisognu di hardware di trasfurmazione putente è di cunnessione à larghezza di banda alta per furnisce a risoluzione 8K completa.

In u risultatu, sò sempre relativamente caru è necessitanu investimentu significativu per installà è mantene.

Tuttavia, cum'è a tecnulugia cuntinueghja à migliurà, i display LED 8K sò previsti per diventà più assequibili è accessibili in u futuru.

YonwaytechDisplay LED P2.5 Outdoorrende disponibile un video wall led 8K all'aperto cun video di dettagli incredibili cù bordi più nitidi, culori più realistici, è una prufundità più grande di qualsiasi altra tecnulugia di visualizazione LED.

 

Paragone di smd è cob yonwaytech led display

U vantaghju di a visualizazione LED 4K?

 

Prima: Risoluzione standard:

 

Ricertamenti, unu di i prublemi chì u pannellu di display LED hè statu criticatu hè chì a so unità di mosaicu hè principalmente fatta da 1: 1 ratio di larghezza à altezza.

Quandu si usa à mosaicu è vede u muru video di u mainstream 16: 9 surghjente signali, ci hè un prublema causatu da i specificazioni ineguali.

Per d 'altra banda, in u campu di grande schermu, splicing DLP, LCD splicing è altre tecnulugii ponu ottene 16: 9 unità di splicing scala, chì hè diventata una ferita dura à u screnu LED.

16: 9 hè un standard internaziunale ricunnisciutu per UI è video in alta definizione, chì hè chjamatu risoluzione standard è risponde à i bisogni di cunfortu di l'ochju umanu.

Questu fa chì i dispositi di visualizazione attuale sò fatti principalmente in questa proporzione, cumprese l'imaghjini visualizati da a pantalla di display LED sò soprattuttu raccolti è pruduciuti da stu equipamentu di "rapportu d'oru".

L'unità 1: 1 ùn pò micca currisponde à a fonte di signale 16: 9 puntu à puntu, chì rende l'installazione, l'usu è l'effettu di l'imaghjini di u video wall LED difficili.Basatu annantu à stu prublema, l'imprese di u screnu LED anu realizatu a ricerca è u sviluppu currispundenti.

 

In più di a riduzzione di u spaziu di pixel, cumu per migliurà effittivamenti a facilità d'usu di i prudutti è l'esperienza di l'utilizatori hè diventatu una idee di ricerca è sviluppu assai impurtante.

Per ottene una risoluzione standard, a flessibilità di l'applicazione di u LED di spazii chjuchi hè stata migliurata, offrendu cusì à l'utilizatori scelte più diversificate.

 

P0.9375 micro led display

 

Siconda: Manutenzione frontale:

 

U mantenimentu hè diventatu un disignu cumuni in u campu di a visualizazione LED.

A cunvenzione di stallazione è mantenimentu purtata da pre-mantenimentu pò migliurà assai l'esperienza di l'applicazione di l'utilizatori, è hè ancu un aspettu di i vantaghji di differenziazione di u produttu.

In ogni casu, cum'è una schermu di visualizazione d'alta densità cù un grossu più bassu, a schermu LED di spazii chjuchi hà difficultà in a dissipazione di u calore.

Sicondu a schermu LED tradiziunale, solu u modulu pò esse sguassatu da u fronte, ma ùn hè micca cunvenutu per disassemble l'alimentazione è a carta di cuntrollu, chì pruvucarà l'utilizatori à aduprà difficili.

Per questu mutivu, in 2015, assai imprese rinfurzatu l'appiecazione di u disignu di pre-mantenimentu in u schermu di display LED cù spazii chjucu.

Mantene frontale soprattuttu in spazii chjucu hè diventatu unu di i prudutti più caldi in l'industria in 2015.

U puntu cumunu di stu tipu di pruduttu hè chì si rompe i difetti di disassemblamentu è di disassemblamentu di l'alimentu tradiziunale di l'alimentazione di u schermu LED è a carta di cuntrollu prima di l'inconvenienti.

Realizes u mantenimentu frontale cumpletu è reale di u modulu, l'alimentazione è a carta di cuntrollu, risparmiendu cusì in modu efficace u spaziu di stallazione, rializendu u muru è cusì, è risponde à i bisogni cumplessi di installazione è usu di a finestra, l'ambiente post-mantenimentu è u muru di a tenda solu. prima di mantenimentu.

È simplificà in modu efficace l'installazione è u mantenimentu di u screnu, chì aiuta à salvà u costu di usu di u spaziu di l'utilizatori è u costu di mantenimentu di u screnu, è hè accoltu da l'utilizatori.

Attualmente, in u mercatu di fissazione è stallazione di schermi LED di spazii chjucu in casa, a cumpetizione hè assai feroce, è l'homogeneità di u produttu hè seriu.

Cumu vicinu à i bisogni attuali di l'utilizatori è creà prudutti superiori sò u focu di ricerca è sviluppu.

L'intruduzioni di u cuncettu di pre-mantenimentu hè un esempiu.

 

 

Hè cresce chì ci saranu assai innovazioni di produttu simili in u futuru chì sò veramente vicinu à i bisogni di l'utilizatori.

Display LED Yonwaytech cum'è una fabbrica di venditore di soluzioni di display LED prufessiunale.

Ùn furnimu micca solu suluzione di porta aperta di l'armadiu, ma ancu soluzioni modulari di serviziu frontale.

Cuntattateci per una soluzione sistematica di video guidata di serviziu frontale per a vostra attività digitale.

Terzu: Applicazione di schermu led 4K

 

Oghje, a schermu LED 4K hè assai populari in u mercatu, per via di a visualizazione LED 4K pò esse aduprata per diverse applicazioni, schermu LED 4K In virtù di una freccia di rinfrescante elevata è un rapportu d'oru 16: 9.

Cù l'influenza di a visualizazione LED 4K in l'applicazioni di a vita, hà rimpiazzatu gradualmente a visualizazione di cristalli liquidi LCD.

U statu hè prisentatu davanti à l'ochji di tutti, a schermu LED 4K hà un rapportu d'oru 16: 9 cù una alta frequenza di rinfrescante è un altu rapportu di cuntrastu.

I schermi LED 4K sò apparecchi di visualizazione d'alta risoluzione chì offrenu parechje applicazioni in diverse industrie.

Alcune di l'applicazioni cumuni di i schermi LED 4K includenu:

  1. Intrattenimentu: I schermi LED 4K sò largamente utilizati in l'industria di l'intrattenimentu, cumprese i cinema, arene di sport è cuncerti di musica.Questi schermi LED furniscenu una sperienza altamente immersiva à i telespettatori offrendu visuale stupente cù una chiarezza è dettagli eccezziunali.
  2. Lusinghi cum'è casinò è sport: i schermi LED 4K sò diventati sempri più populari trà i gamers per via di i so elevati ritmi di rinfrescante è di u minimu input lag.Queste schermi offrenu una sperienza di ghjocu immersiva cù visuale croccante è chjaru.
  3. Publicità: I schermi LED 4K sò aduprati in l'applicazioni di publicità esterna è interna per attirà l'attenzione è trasmette missaghji di marketing cù un impattu elevatu.Forniscenu una qualità d'imaghjini superiore, precisione di culore è luminosità, facendu una scelta ideale per scopi publicitari.
  4. Educazione: I schermi LED 4K sò usati in aule, sale di lettura è strutture di furmazione per rinfurzà l'esperienze di apprendimentu.Queste schermi furnisce visuale chjara è vivida, facendu più faciule per i studienti à capisce cuncetti cumplessi.
  5. Corporate: I schermi LED 4K sò usati in ambienti corporativi per presentazioni, riunioni è cunferenze.Queste schermi furniscenu grandi display d'alta qualità chì permettenu una cullaburazione efficace è una cumunicazione trà i membri di a squadra.
  6. Retail: I schermi LED 4K sò usati in ambienti di vendita per attruisce i clienti, visualizà i prudutti è prumove a vendita.Queste schermi furnisce visuale di alta qualità chì catturà l'attenzione di i clienti è aumentanu l'ingaghjamentu.

In generale, l'alta risoluzione è a qualità visuale superiore di i schermi LED 4K li facenu una scelta eccellente per una larga gamma di applicazioni in diverse industrie.

 

 

图片 22

 

Chì ghjè a diffarenza trà LCD è display LED 4K?

 

LCD (Liquid Crystal Display) è 4K LED (Light Emitting Diode) display sò duie tecnulugii diffirenti aduprate in display muderni.Eccu alcuni di e differenze chjave trà i dui:

Retroilluminazione: I display LCD utilizanu un tubu fluorescente o retroilluminazione LED per illuminà a schermu, mentre chì i display LED 4K utilizanu una serie di luci LED minuscule per illuminà a visualizazione.

Cuntrastu: I display LED 4K sò tipicamente un rapportu di cuntrastu più altu ch'è i display LCD, chì significa chì ponu visualizà neri più profondi è bianchi più brillanti, risultatu in una maghjina più viva è più realistica.

Efficienza energetica: i display LED 4K sò più efficienti energeticamente cà i display LCD, perchè usanu menu putenza per pruduce u listessu livellu di luminosità.Questu facenu i display LED 4K una scelta ideale per i dispositi chì funzionanu cù a bateria.

Angoli di vista: I display LED 4K offrenu anguli di vista più larghi cà i display LCD, chì significa chì a qualità di l'imagine hè più coherente quandu si vede da diverse anguli.

Gamma di culori: I display LED 4K offrenu una gamma di culori più larga cà i display LCD, chì significa chì ponu vede una gamma più larga di culori, risultatu in una maghjina più vibrante è realistica.

Risoluzione: I display LED 4K offrenu una risoluzione più altu ch'è i display LCD, chì significa chì ponu vede più pixel è furnisce immagini più nitide è dettagliate.

In generale, i display LED 4K offrenu parechji vantaghji nantu à i display LCD, cumprese un cuntrastu megliu, efficienza energetica, una gamma di culori più larga è una risoluzione più alta.Tuttavia, i display LCD anu ancu i so vantaghji, cumpresu u costu più bassu è a vita più longa.

A megliu scelta di u pacchettu di schermu led 4K.

 

cuntrollu di qualità (11)

 

Quandu imballate un display LED 4K fine, Yonwaytech LED Display ricumanda chì hè impurtante piglià i seguenti passi per assicurà chì a visualizazione hè prutetta durante u trasportu è ghjunghje à u so destinazione in boni cundizioni:

  1. Sceglite u materiale di imballaggio ghjusta: Aduprate materiali di imballaggio d'alta qualità cum'è scatuli robusti, pellicola di bolle, imbottitura in schiuma è pelliccia shrink per prutege a visualizazione durante u trasportu.
  2. Disassemble a visualizazione: Disassemble a visualizazione in cumpunenti più chjuchi, cumpresi i moduli LED, carte di cuntrollu, alimentazione è altri accessori.Questu serà più faciule per imballà è trasportu a visualizazione.
  3. Imballa i moduli LED: Imbulighjate ogni modulu LED in pellicula di bolle è imballate in scatuli individuali o casi in schiuma per prutegge da i danni.
  4. Imballate e carte di cuntrollu è l'alimentazione elettrica: Imballate e carte di cuntrollu è l'alimentazione elettrica in un film di bolle è imballate in scatuli robusti.
  5. Assicurà l'accessori: Imballate qualsiasi cables, supporti di muntatura, o altri accessori in una scatula separata è assicurateli cù imbottiture in schiuma.
  6. Etichettate è sigillate e scatuli: Etichettate ogni scatula cù u cuntenutu è l'indirizzu di destinazione è sigillate in modu sicuru cù cinta o pellicola termoretraibile.
  7. Organizà u trasportu: sceglite una sucietà di spedizione reputable cù sperienza in u trasportu di l'elettronica delicata è assicuratevi chì a visualizazione hè trattata cun cura durante u trasportu.

 

https://www.yonwaytech.com/event-church-stage-rental-indoor-outdoor-led-screen/

 

Display LED Yonwaytechcum'è un venditore di led unicu prufessiunale, avemu digià amparatu chì u display led Rental pò esse spustatu casuale, perchè l'armadiu hè utilizatu marziali d'aluminiu in pressofusione per fà, hè assai ligeru, qualcunu sarà perplessu chì perchè usemu casu di volu micca. scatula di lignu per u pacchettu ?

Perchè u casu di volu pò esse cù l'utilizazione ciclica, a visualizazione di led di affittu di solitu hà bisognu di usà diversi posti cambiendu constantemente, è e roti di u casu di volu sò pensati per spustà facilmente, u casu di volu cù striscia anti-collisione per impediscenu à u cabinet. esse sbattutu.

Facendu questi passi, pudete imballà un display LED 4K fine pitch in una manera chì prutegge durante u trasportu è assicura chì ghjunghje à u so destinazione in boni cundizioni.

 


Tempu di Postu: Mar-30-2023