• head_banner_01
  • head_banner_01

U display LED hè custituitu da duie parti: l'armarii led è u sistema di cuntrollu di display.

Armadi LED cumpresi moduli LED, alimentazione, carte di cuntrollu, cavi d'alimentazione è cavi piatti di signale, hè l'unità di visualizazione LED (se i clienti facenu display di installazione di moduli, i moduli led sò l'unità di visualizazione).

Una altra parte hè u sistema di cuntrollu.U sistema di cuntrollu pò ancu esse divisu in dui parti: u cuntrollu (hardware) è u sistema di cuntrollu (software).

U tavulinu di cuntrollu include a carta d'invio, carte di ricezione è computer.

Diversi schermi cù diverse specificazioni, sistemi di cuntrollu è diverse tecnulugia di cuntrollu (cum'è processore video è carta multifunzione) ponu esse custituiti in diversi tipi di schermi LED per suddisfà diversi ambienti di applicazione cù diverse esigenze.

A struttura di u screnu:

1. Modulu Led
Ùn importa micca display LED interni o esterni, tutti cumposti da moduli LED.

I moduli LED sò inclusi (lampade LED, IC di guida, scheda PCB è cornice di modulu).

Diversi moduli anu diverse dimensioni è forme, se i clienti volenu moduli di dimensioni o forma speciali, pudete dumandà à a squadra di R&D di yonwaytech per creà un novu moldu per fà i moduli richiesti, questu causarà un costu extra.

图片 11

2. Display Cabinets
Display cabinets u corpu principale di u screnu.

Hè custituitu di materiali chì emettenu calore è circuitu di guida.

Ci sò armadi di fusione cù cuncepimentu di dimensioni fissi per a visualizazione di affittu è ci sò armadi d'acciaio è armari d'aluminiu cù dimensioni persunalizati per a visualizazione cumuni.
YONWAYTECH furnisce ogni tipu di serviziu adattatu per i vostri bisogni.

 图片 22

3. Sistema di cuntrollu Display
I sistemi di cuntrollu di a visualizazione includenu principalmente l'invio di carte, a ricezione di carte è l'urdinatore.

A carta d'invio deve esse installata in l'urdinatore o u processore video, e carte di ricezione deve esse installate in l'armarii, di solitu cuncepemu un armariu cù una carta di ricezione in modu chì per sfruttà pienamente a capacità di carica di a carta di ricezione.

Novastar, Linsn, Colorlight, ecc...

图片 33

4. Switching Power Supply
Hè adupratu per trasfurmà a corrente alternata 220V o 110V in corrente diretta di output 5V per sustene i moduli LED chì travaglianu.

 图片 44

5. Trasmissioni Cables
I dati di visualizazione è tutti i tipi di segnali di cuntrollu generati da u controller di l'ospitu sò trasmessi à u screnu per via di cavi intrecciati.

6. Scanning Board di cuntrollu
A so funzione hè di cuscinerà i dati, generà ogni tipu di segnali di scansione è segnali di cuntrollu di scala grigia di u ciclu di duty.

图片 55

7. Special Videocard è Multifunction Card
A videocard speciale di u schermu LED di culore ùn solu porta e funzioni basiche di a videocard di l'urdinatore, ma pò ancu emette segnali digitali RGB è segnali di fila, campu è blanking à u controller host.In più di funzioni simili à a scheda video speciale, a carta multifunzione pò ancu cambià i segnali video simulati di input in segnali digitali RGB (chì hè a cullezzione di cumunicazione video).

8. Altre fonti d'infurmazione è i dispusitivi
Includendu computer, TV, discu blu-ray, DVD, VCD, videocamera è registratore è cusì.

Cuntattate cunyonwaytechsquadra per una suluzione sistematica per u vostru prughjettu.


Tempu di post: Dec-11-2020