• head_banner_01
  • head_banner_01

I metudi di mantenimentu di u display led sò principarmenti divisi in mantenimentu frontale è mantenimentu posteriore.

Back-mantenimentu utilizatu per i schermi LED di i mura esterni di l'edificazione, deve esse cuncepitu cù una parte posteriore di u corridoiu in modu chì a persona pò fà mantenimentu è riparà da a parte posteriore di u corpu di u screnu.

Assicuratevi chì a prova di l'acqua sia abbastanza bè in l'ambiente esterno, u display LED di mantene a parte posteriore hà ancu bisognu di un pacchettu circundante di prufilu d'aluminiu per assicurassi chì l'acqua ùn affundi micca in u display LED, chì livellu duveria finu à IP65.

I requisiti tecnichi in generale sò elevati, a stallazione è a rimozione sò ingombranti è di tempu.

Inoltre, per a visualizazione led esterna, YWTLED hà sviluppatu dui modi per mantene a fronte di l'esposizione led esterna.

Una soluzione per u mantenimentu frontale hè a rotazione di viti modulari in pixel p3.91, p4.81, p5.33, p6.67, p8, p10, p16, chì u nivellu di prova di l'esterno currisponde digià à IP65.

A seconda manutenzione frontale hè una soluzione aperta frontale di l'armadiu di vetrina LED all'aperto.

Armadiu di porta aperta frontale cù barra idraulica integrata tutti i cumpunenti di display led.

Cù mantenimentu frontale, u schermu LED pò esse cuncepitu assai sottile è ligeru, integratu cù l'ambiente circondu, ottene un aspettu accunciatu.

nutizie 1 (3)

Per qualchi locu interni soprattuttu cù spazii compacti, o installazioni murati, ovviamente, ùn hè micca una bona scelta di mantenimentu posteriore.

Inseme cù a tecnulugia di Display LED Narrow Pixel Pitch sviluppata, a visualizazione LED interna di mantenimentu frontale hà duminatu gradualmente u mercatu.

Hè cunfiguratu cù magnetu per fixà u modulu nantu à l'armadiu o struttura d'acciaio.Aprite l'armadiu o i moduli sanu da a parte frontale, Quandu si smonta, Sucker tocca direttamente a superficia di u modulu per u mantenimentu frontale,

nutizie 1 (2)

In cunfrontu cù u mantenimentu in daretu, u vantaghju di u screnu LED di mantenimentu frontale hè principalmente di salvà spaziu è struttura di supportu, maximizà l'utilizazione di u spaziu è riduce a difficultà di u travagliu dopu a vendita.

U metudu di mantenimentu di fronte ùn hà micca bisognu di corridoiu, sustene u mantenimentu di fronte indipendente, è risparmia u spaziu nantu à u screnu.

Ùn ci hè bisognu di smontà u cable, supporta u travagliu di mantenimentu rapidu, paragunendu cù u mantenimentu posteriore, chì deve sguassate assai viti prima per smantellà u modulu di mantenimentu frontale hè più simplice è più convenientu.In ogni casu, per via di u spaziu limitatu di a stanza, a struttura hà esigenze elevate nantu à a dissipazione di u calore di l'armadiu, altrimenti u screnu hè più faciule propensu à fallimenti.

nutizie 1 (1)

Da l'altra parte, u back-maintenance hà u so propiu vantaghju.

Prezzu più bassu, bona dissipazione di u calore, chì hè più adattatu per u tettu, colonna è altre occasione, è hà una alta efficienza di ispezione è mantenimentu.

A causa di differente applicazione, pudete sceglie sti dui metudi di mantenimentu secondu i vostri bisogni.


Tempu di Postu: 07-Nov-2020