• head_banner_01
  • head_banner_01

 

Una Breve Analisi di Tendenze di Sviluppu di Display LED Outdoor

 

U mercatu di schermi LED esterni hè cresciutu constantemente in l'ultimi anni cù a tecnulugia digitale continua à cambià è evuluzione, è u listessu vale à l'aspettattivi di i cunsumatori, cù a dumanda crescente di schermi LED shaper, più luminosi, più ligeri, più altu è più economici per mantene. applicazioni outdoor in spazii publichi, eventi sportivi, cuncerti, è altri lochi esterni.

Alcune di e tendenze di sviluppu in i schermi LED esterni sò listati cum'è seguente:

 

Risoluzione di Display LED più alta necessaria

U screnu LED di l'esterno di solitu hà un grande pixel pitch di 10 mm o sopra.

Cù l'avanzamenti in a tecnulugia LED, i schermi LED esterni sò avà capaci di visualizà risoluzioni ultra-alta, cum'è 4K è ancu 8K.

Questu permette di visualizà l'imaghjini è i video più dettagliati è vivi, rendendu i display esterni più immersivi è interessanti.

Yonwaytech LED Display hà ottene un pitch fine di pixel strettu cum'è 2.5mm chì hè in u regnu di u territoriu di display LED interni.

 

Display p2.5 outdoor p2.5 320x160 LED Modulu Display HD 4k 8k

 

Questu permette chì a pantalla LED esterna sia visualmente più nitida è avè l'imaghjini più dettagliate.

Un tali schermu LED per esterni d'alta densità furnisce novi applicazioni in spazii cù una distanza di vista ravvicinata mentre esige a robustezza è a capacità d'impermeabilizazione di a pantalla LED esterna.

 

Naked Eyes 3D Outdoor LED Screen Interattivamente

A schermu LED 3D di Yonwaytech Naked Eyes hè una tecnulugia di visualizazione chì combina l'usu di video animati resi 3D è display di schermu LED in forma speciale per creà l'illusione di l'imaghjini tridimensionali senza l'usu di occhiali 3D prufessiunali.

I display LED 3D sò assai versatili è ponu esse pensati per adattà à qualsiasi dimensione o forma, facendu ideali per installazioni micca cunvenziunali.

Puderanu esse curvati, fatti in forme irregulari, è stallati in lochi difficiuli, cum'è i lati di l'edificazioni o in installazioni d'arti publicu.

 

FO-Series-Description_06

 

A forma più populari impiegata perschermu LED 3Dhè una forma di L, induve ci saranu dui lati di schermi LED rettangulari esterni si uniscenu à un angolo di 90 gradi. 

Diversi punti di riferimentu chjave è centri commerciali in u mondu anu impiegatu un tali designu per u screnu LED esterno, chì hè statu assai utile per prumove u valore cummerciale.

 

Schermo led 3D Yonwaytech

 

A schermu LED 3D Outdoor normale usa un disignu di modulu pianu cù una articulazione à angolo retta chì hà risultatu in una linea nera chì separa i dui lati di a visualizazione.

Oghje ghjornu,Display LED Yonwaytechcù a nova tecnulugia LED permette un schermu LED all'aperto senza saldatura aduprendu un pannellu di cabinet LED di design speciale chì si avvolge in l'angulu senza alcuna perdita di pixel da a forma di L o qualsiasi altri radianti.

 

Schermo led per esterni

  

Display LED di serviziu cumpletamente frontale

Front Service LED Display hè un tipu di schermu LED chì pò esse accessu è mantinutu da a parte frontale di u pannellu.

Questu hè in cuntrastu cù i display LED tradiziunali, chì necessitanu accessu à a parte posteriore di u pannellu per u serviziu è u mantenimentu hè grossu è voluminosu per via di u requisitu di serviziu posteriore.

I Display LED Front Service sò cuncepiti cù una struttura modulare, chì permette una facilità d'installazione, mantenimentu è riparazione.

Sò cumunimenti usati in ambienti esterni è interni, cum'è stadii sportivi, magazzini di vendita, centri di trasportu è altri spazii publichi.

 

https://www.yonwaytech.com/products/

 

U vantaghju di i schermi LED di serviziu di fronte hè chì ponu esse installati in i lochi induve l'accessu à a parte posteriore di u pannellu hè ristrettu o difficiule.

Questu pò risparmià tempu è soldi nantu à i costi di installazione è mantenimentu.

Inoltre, i schermi led di serviziu frontale sò tipicamente più sottili è più ligeri cà i display tradiziunali, chì ponu esse un vantaghju in certe applicazioni.

 

Yonwaytech P2.976 P3.91 P4.81 Outdoor IP65 Dual Face Mantene Display LED

 

I display LED di serviziu frontale di Yonwaytech LED sò dispunibuli in una varietà di dimensioni, risoluzioni è cunfigurazioni per risponde à i bisogni di diverse applicazioni.

Puderanu vede testu, gràfiche, imagine, è cuntenutu video, è sò spessu usati per publicità, visualizazioni d'infurmazioni è signalazione digitale.

 

 

Disegnu di pannelli LED leggeri

U schermu LED tradiziunale per l'esterno vene cù una piastra metallica d'acciaio per via di a facilità di persunalizazione è di u costu più bassu.

 

cuntrollu di qualità (7)

 

Ma u principale svantaghju di l'usu di materiale d'acciaio hè u prublema di pesu, chì hè un svantaghju per qualsiasi applicazione sensibile à u pesu, cum'è cantilever o schermu LED esterno appeso.

Un disignu di struttura più grossa è più robusta hè necessariu per sustene un schermu LED esterno pesante, elevà ancu u prublema di pesu.

 

cuntrollu di qualità (8)

 

L'armadiu LED ligeru hè un tipu di armadiu utilizatu in display LED esterni o interni chì hè pensatu per esse ligeru è faciule d'installà.

Questi cabinetti LED sò tipicamente fatti di materiali ligeri, cum'è l'alea d'aluminiu o di magnesiu o ancu a fibra di carbone, chì aiuta à riduce u so pesu generale mantenendu a durabilità è l'integrità strutturale.

L'opzione più prezzu di e trè opzioni sopra hè a lega d'aluminiu, chì permette un grande risparmiu di pesu nantu à u materiale d'acciaio è più prezzu cumparatu cù a lega di magnesiu è a fibra di carbone.

 

cuntrollu di qualità (9)

 

Unu di i vantaghji primari di l'usu di un armariu LED ligeru hè chì facilita l'installazione è u mantenimentu assai più faciule, chì cuncepitu cù una struttura modulare è li permette di esse facilmente assemblati è disassemblati per u trasportu è a stallazione.

Inoltre, a custruzzione ligera di questi pannelli LED significa chì ponu esse muntati nantu à una gamma più larga di superfici è strutture, rendenduli più versatili è adattabili à diversi ambienti.

Quandu sceglite un armariu di visualizazione LED ligeru, ci sò parechji fatturi à cunsiderà.

Unu di i più impurtanti hè a dimensione è u pesu di l'armadiu, postu chì questu impactarà a so portabilità è a facilità di stallazione.

Inoltre, vi vulete cunsiderà l'integrità strutturale di l'armadiu è a resistenza di u clima, postu chì i displayi esterni anu da esse capace di sustene l'elementi.

 

Yonwaytech Outdoor IP65 Dual Face Mantene u Display LED

 

Un armariu LED ligeru di alta qualità pò esse una scelta eccellente per tutti quelli chì cercanu di creà un display LED di qualità prufessiunale chì hè faciule d'installà è di mantene.

Sia chì aduprate a visualizazione per publicità, divertimentu o spartera di l'infurmazioni, un armariu di visualizazione LED ligeru pò furnisce a durabilità è a funziunalità chì avete bisognu mentre hè sempre ligeru è faciule da travaglià.

 

 

Display LED di operazione senza fan

 

U display LED senza fan pò funziunà senza fà rumore, facendu una scelta ideale per paràmetri chì necessitanu un funziunamentu tranquillu cum'è biblioteche, ospedali è sale di cunferenza.

A lega d'aluminiu Yonwaytech largamente in u disignu di u screnu LED esterno, u livellu di dissipazione di u calore aumenta sopra u materiale d'acciaio tradiziunale.

Unu di i vantaghji principali di i schermi LED senza fan hè chì sò più efficienti di l'energia cà i display chì necessitanu un fan.

Questu hè chì u fan consuma energia è genera calore, chì pò riduce l'efficienza generale di a visualizazione.

Inoltre, un disignu senza fan riduce a cumplessità generale di a visualizazione, facendu più affidabile è più faciule da mantene.

Per ottene un funziunamentu senza fan, i display LED Yonwaytech usanu tipicamente tecnulugie avanzate di rinfrescamentu cum'è i dissipatori di calore, chì sò pensati per dissiparà u calore in modu efficiente senza avè bisognu di un fan.

 

https://www.yonwaytech.com/products/

 

I display LED Yonwaytech ponu ancu incorpore funzioni cum'è sensori di temperatura è cuntrolli automatichi di dimming per aiutà à regulà a temperatura di u display è impediscenu u surriscaldamentu.

I display LED di operazione senza fan di Yonwaytech offrenu una soluzione affidabile, efficiente in energia è silenziosa per una gamma di applicazioni chì necessitanu un funziunamentu silenziosu è un disignu di sustenibilità verde.

 

Outdoor P3.91 P7.8 P10.42 1000mmx1000mm display LED IP65 Yonwaytech LED factory

 

Inoltre, l'unica parte mobile / meccanica in una schermu LED esterna hè un ventilatore di ventilazione, chì hà una vita definita è si romperà cù u tempu.

A schermu LED all'aperto senza fan di Yonwaytech elimina completamente stu potenziale guasto.

  

Screen LED Outdoor Resistenza superiore à u clima

 

I schermi LED esterni sò cunnisciuti per a so resistenza superiore à u clima cumparatu cù altri tipi di display da IP65 / IP67 o ancu IP68.

Questu hè perchè sò pensati per sustene una larga gamma di fatturi ambientali, cum'è temperature estreme, alta umidità, è esposizione à a pioggia è u sole.

Una di e caratteristiche chjave chì facenu i schermi LED esterni resistenti à e cundizioni climatichi hè a so custruzzione robusta.

Sò generalmente custruiti cù materiali robusti è durable, cum'è l'aluminiu, l'acciaio inox è u vetru temperatu.

Questi materiali aiutanu à prutege i cumpunenti elettronichi dilicati in u screnu da i danni causati da l'umidità, a polvera è altri elementi esterni.

Un altru fattore chì cuntribuisce à a resistenza climatica di i schermi LED esterni hè i so rivestimenti specializati.

Questi rivestimenti sò pensati per prutege a superficia di u screnu da i graffi, a radiazione UV è altre forme di usura chì ponu accade à u tempu.

Inoltre, i schermi LED trasparenti per esterni Yonwaytech sò spessu equipati di sistemi avanzati di ventilazione è raffreddamentu chì aiutanu à regulà a temperatura in u screnu.

 

Outdoor P15.625 500mmx1500mm display led IP67 Yonwaytech LED factory

 

U disignu di modulu LED d'aluminiu Yonwaytech chì permette a classificazione IP66 sia in a superficia frontale è posteriore di u screnu LED esterno senza alcuna parte meccanica.

L'unità di alimentazione di commutazione è a carta di ricezione LED sò ancu cumpletamente chjusi in un compartimentu d'aluminiu cù un design di dissipatore di calore.

Questu aiuta à prevene u surriscaldamentu è altre forme di danni chì ponu esse causati da l'esposizione à temperature elevate è a luce diretta di u sole in ogni locu cù ambienti operativi duri, a resistenza à u clima di i schermi LED esterni hè unu di i so vantaghji principali, facendu ideali per l'usu in una larga gamma di paràmetri esterni, cumpresi stadii sportivi, locu di cuncerti, piazze publiche è altri spazii publichi.

  

Display LED all'apertu cù cunsumu energeticu più bassu è costi di mantenimentu

Cù anni di sviluppu di schermi LED in l'industria, Yonwaytech Launching Un metudu di guida LED per risparmiu d'energia cunnisciutu cum'è cathode cumuni hè emersu per riduce u cunsumu d'energia finu à u 50%, cumparatu cù u metudu di guida LED à anodu cumuni.

A visualizazione LED di risparmiu energeticu di Yonwaytech hè un tipu di display LED chì ogni LED hà a so propria cunnessione anode, chì hè cuntrullata da un circuitu di driver.

In un display LED di catodu cumuni, tutti i catodi di i segmenti LED sò cunnessi inseme, è l'anodu di ogni segmentu hè cuntrullatu individualmente.

 

Yonwaytech Outdoor Cathode Risparmio d'energia IP66 Front Back Dual Service Display LED P5.7 P6.67 P8 P10

 

U vantaghju di un display LED di cathode cumuni hè chì permette una più grande efficienza energetica.

Questu hè chì u catodu cumunu permette una corrente sparta trà i segmenti, riducendu a quantità di corrente necessaria per accende a visualizazione.

Questu, à u turnu, reduce u cunsumu di energia è a dissipazione di u calore, chì ponu aiutà à prolongà a vita di u display LED.

Hè soprattuttu utile per schermi LED esterni induve un altu cunsumu d'energia hè necessariu per a produzzione d'alta luminosità per l'imaghjini visibili sottu u sole luminoso.

A schermu LED per esterni da a serie di risparmiu energeticu Yonwaytech pò esse specificata cù stu metudu di guida LED di catodu cumuni per riduce u cunsumu d'energia.

 

245065410_316851576912432_5572925723670145141_n

 

I display LED per esterni Yonwaytech ponu ancu esse cuncepiti cù funzioni cum'è l'ajustamentu automaticu di a luminosità, chì permette à a visualizazione di aghjustà a so luminosità secondu e cundizioni di luce ambientale.

Questu aiuta à riduce u cunsumu d'energia è minimizzà a contaminazione luminosa in particulare in l'operazione di notte.

 

Per quessa, i costi di operazione è mantenimentu ponu esse più ridutti cù Yonwaytech LED Display, migliurendu u ritornu di l'investimentu (ROI) è a dispunibilità elevata di uptime di u screnu per i publicitari.

 

 Display LED 4k

 

A tecnulugia di Display LED di schermu LED Outdoor cuntinueghja à evoluzione in cunfurmità cù i bisogni di u mercatu.

A cuntrariu di u schermu LED di l'internu, u disignu di u schermu LED esterno richiede una cunsiderazione curretta di a forma, a risoluzione, l'accessibilità frontale o posteriore, u pesu, u cunsumu d'energia, i costi di operazione è di mantenimentu.

A selezzione di un bonu pruduttu di schermu LED outdoor hè essenziale per u successu di un investimentu di display digitale.

Un pruduttu cuncepitu currettamente da Yonwaytech LED Display garantisce prestazioni di visualizazione di longa durata cù una tranquillità di pruprietà di u produttu.

 

Cuntattate cù Yonwaytech LED Display per una soluzione sistematica.

Perchè nò?

 

 


Postu tempu: Apr-04-2023