• head_banner_01
  • head_banner_01

Chì ponu fà a visualizazione LED di risparmiu energeticu per a vostra attività di publicità digitale?

 

Display led di risparmiu energeticu, chjamatu ancu schermu Led di anodu cumuni.

U chipset LED hà dui terminali, un anodu è un catodu, è ogni LED di culore hè custituitu da trè chipset LED.(russu, verde è turchinu).

In i disinni tradiziunali di l'anodu cumuni, i terminali di tutti i 3 LED (rossu, verde è blu) sò cablati inseme è un resistore di ballast esternu hè aghjuntu in serie cù u LED rossu per mantene una tensione constante è equalizà a caduta di tensione in tutti i trè LED.

 

Display LED di anodu cumuni Yonwaytech

 

In seguitu, riduce u spaziu dispunibule per i LED rendendu un pitch fine di pixel più difficiuli di ottene, mentre chì hè ancu una fonte di calore supplementu è accelera u prucessu di invechjamentu è riduce a vita.

 

 

L'indicazione di risparmiu d'energia LED adopta un disignu di sistema di display LED à colori à bassa putenza.

Hè una applicazione di ingegneria di integrazione di u sistema chì integra diverse tecnulugia di ingegneria mudernu cum'è a tecnulugia di l'informatica, a tecnulugia elettronica, a tecnulugia ottica, a tecnulugia elettrica è a tecnulugia strutturale.

In a tecnulugia di Cathode Cumunu, tensioni di alimentazione separata è dedicata sò furnite à i LED rossi, verdi è blu, chì permettenu a putenza furnita à u LED rossu per esse cuntrullati separatamente è eliminendu u requisitu per una resistenza di ballast.

 

U tempu di riproduzione grande è longu, è u so cunsumu di energia hè un indicatore chjave di a preoccupazione di i clienti di display LEDUna visualizazione veramente efficiente di l'energia ùn si basa solu in una certa migliione di a tecnulugia di hardware o software di a visualizazione, ma ancu u risultatu di l'innuvazione tecnologica in a suluzione generale.

 

Display led di catodu cumuni Yonwaytech

 

schermi di publicità LED di risparmiu d'energia, P4MM all'aperto, P5.926MM, P6.67MM, P8MM, P10MM, dopu anni di ricerca è sviluppu è paraguni sperimentali maturu, risparmiu d'energia di più di 40% cumparatu cù schermi LED tradiziunali.

 

Display led di risparmiu energeticu Yonwaytech

 

A riduzione di u cunsumu d'energia di u screnu hè una direzzione impurtante di sviluppu di a tecnulugia di u screnu LED.

I schermi LED di risparmiu d'energia adoptanu l'ultimi cuncetti di cuncepimentu, tenendu in contu fatturi cum'è u costu, è anu cuncepitu un cunsumu di bassa energia di schermi LED da i seguenti aspetti:

 

A: I luci rossi, verdi è blusò alimentati da 3.8V è l'efficienza di l'alimentazione di commutazione hè sopra à 85%.

 

B: Utilizendu IC high-end di risparmiu energeticu, tensione di rotazione di u canali estremamente bassa, VDS = 0.2V, riducendu significativamente u valore di tensione di u circuitu di guida LED.

 

C: L'usu di grandi perle di lampada chip 1 volte più brillanti cà perle di lampada LED ordinarie, cusì chì sottu à i stessi requisiti di luminosità, u LED richiede menu corrente di guida, vale à dì, u cunsumu di energia hè ridutta.

 

D: U sistema di cuntrollu intelligenteSviluppatu indipindente pò aghjustà automaticamente a luminosità di u grande schermu LED secondu a luminosità di l'ambiente esternu, in modu chì ùn perde micca energia nè pruvucà a contaminazione luminosa.

 

E: Display LED à risparmiu energeticu, basatu annantu à i schermi LED cunvinziunali, anu aghjurnatu sistematicamente l'effettu di visualizazione è u rendiment di u cunsumu d'energia, cusì chì l'effettu di l'usu di l'indicazione LED è u cunsumu energeticu cumpletu anu righjuntu livelli di punta di l'industria.

 

Display led di publicità esterna Yonwaytech

 

I pruprietarii di publicità preferanu display LED cù una bona efficienza energetica.

Cù a tecnulugia di visualizazione LED di catodu cumuni, a temperatura di a superficia di u screnu LED hà ridutta di 12,4 gradi.

In questu casu pò aiutà assai per una uniformità di culore è un longu tempu di vita di display LED.

I beneficiari più diretti di i display LED di risparmiu d'energia duveranu esse i pruprietarii di publicità di publicità esterna, micca solu un tempu di vita d'usu più longu, ma ancu di risparmiu energeticu di energia quandu in un longu tempu led video wall brilla.

 

Cuntattate cù YONWAYTECH per una soluzione sistematica di display LED à risparmiu energeticu.

 

 

 


Tempu di post: 11-mar-2021