• head_banner_01
  • head_banner_01

 

A rilevanza trà a dissipazione di calore di u display LED è i fili di chip LED d'oru o di rame

 

Avete intesu parlà di u vechju adagiu "ùn avete solu ciò chì paghe".

E "ùn pudete micca fà una borsa di seta da l'arechja di una porca"?

Questu ùn hè micca un blog nantu à e frasi in inglese o lucali, ma l'unica cosa chì pudete generalmente "purtà à u bancu" (scusate) hè di solitu uttene solu ciò chì paghe - è i display LED ùn sò micca diffirenti.

 

schermu led filu d'oru

 

Un SMD (Disegnu Montatu in Superficia) cuntene 3 LED RGB (Rossu, Blu, Verde) in u unicu LED quadratu biancu chì vede.

(Sapete chì quandu si mette tutti i trè RGB à u stessu tempu, pudete vede u rossu, u turchinu è u verde da vicinu, ma appena retrocede, quelli stessi LED diventanu un unicu culore biancu?)

Per dà una visione generale di tuttu u LED, fate un ochju à u slug di dissipatore di calore (base) cù u "chip flip" in a lente epossidica, è cunnessu da u filu d'oru (o di cobre) sottu.

 

 filu di rame filu d'oru display led

 

DIP LED Display sò i LED individuali chì vedete raggruppati inseme separatamente à l'esternu cum'è culori separati - cusì vi vede unu (o dui) rossu, unu blu, è un verde, raggruppati inseme è tutti i 3 operanu inseme in quellu (per dì) Spaziu di 10 mm, per pruduce l'elementu di culore necessariu per quella parte di a stampa.

 

 Fabbrica di display led di filu d'oru

 

Schermo LED di filu d'oru VS Schermo LED di filu di rame:

 

  • Pruprietà fisica

A funzione più impurtante è assai benefiziu di aschermu LED di filu d'oruhè chì a so pruprietà fisica hè assai stabile.

In u risultatu, a visualizazione di filu d'oru pò facilmente dà un rendimentu di qualità, ancu in ambienti duri.

Induve, invece, un filu di ramu ligatu in un display di schermu LED pò esse più faciule ossidatu fora di i fili d'oru soprattuttu in ambienti esterni di alta luminosità, differenza di temperatura trà ghjornu è notte è emissioni di calore.

Questu li rende menu durable è stabile per l'usu esterno, in paragunà à i schermi di filu d'oru.

 

  • Dimensioni di chip LED

U filu d'oru incapsulatu lampade in unDisplay SMD o DIP LEDanu una dimensione di chip LED più grande in paragone à quella di una lampada incapsulata in filu di rame.

Avà stu chip più grande permette à a lampa LED di ritrarà una alta luminosità mentre cunsumà menu energia.

Oltre à questu, stu grande chip LED d'oru furnisce ancu a visualizazione cù una dissipazione di manghjà megliu.

In u risultatu, u megliu a dissipazione di u riscaldamentu di una lampa LED assicura chì u display LED funziona cum'è un apparecchiu elettricu più durable è à longu andà.

 

  • Supporti per lampade

L'usu sfarente di supporti di lampade in i duischermu LED di filu d'oruè uschermu LED di filu di ramesò ancu diffirenti.

Siccomu un display LED incapsulatu di filu d'oru usa un supportu di lampada di rame in u display di u screnu, aiuta à furnisce a visualizazione cù una dissipazione di riscaldamentu megliu.

In ogni casu, i fili di ramu sò incapsulati cù brackets di ferru, chì facenu menu efficace in quantu à a dissipazione di u calore.

Inoltre, i brackets di rame servenu ancu in a durabilità, postu chì ùn affruntà micca facilmente i prublemi di ruggine.

 

  • Prezzu di Display LED

Infine, è più impurtante, aschermu LED di filu d'oruhè più caru in quantu à un LED di filu di ramu, è u filu di ferru LED mostra u più prezzu, ma sapete a qualità.

A quantità di soldi chì pudete investisce in una schermu LED hè l'aspettu maiò chì determina quali qualità è quantu efficacità di un rendimentu LED vi prufittà, dunque se pensate à ottene qualcosa stupente, avete bisognu di mette ancu una quantità incredibile. .

 

YONWAYTECH cum'è un fabricatore di display LED prufessiunale, ricumandemu à u nostru cliente d'utilizà schermi led di filu di rame per a visualizazione di l'affittu interni o esterni, pudemu usà led frame di rame per u display led.In cunfrontu cù u led di piombo d'acciaio regulare, u ramu puderia ottene un rendimentu megliu cum'è in a dissipazione di u calore.

Chip led di filu d'oru cunfigurati cù display LED di rame leadframe cunsigliatu per l'usu di publicità esterna in particulare una luminosità alta ≥10000nits/sqm.

 

 

In cunclusioni da tutte e sopra, l'oru dà una fiducia più grande (è un rendimentu più longu) perchè ùn s'ossida micca facilmente cum'è u ramu, è cunduce megliu.

L'unicu mutivu chì u ramu hè utilizatu hè dovutu à u prezzu essenzialmente più prezzu di u filu d'oru, ma u rendiment ùn hè micca male per l'usu interni.

Ma sfurtunatamenti, qualcunu si ferma sempre à u display led di prezzu più bassu, forse vi affruntate à u display led di filu di ferru.

Se vulete cumprà un display LED più prezzu è più prezzu, allora truverete chì u filu di ferru serà in u vostru intervallu di prezzu, ma ùn vi stupite micca chì avete principiatu à avè prublemi di rendiment in pocu tempu, postu chì vi maravigliate di sapè "tu uttene solu ciò chì paghe".

Se vulete sapè più nantu à a vostra attività di display LED, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

 

 

 

 


Tempu di Postu: Apr-08-2021