• head_banner_01
  • head_banner_01

 

Qualcosa nantu à u display LED di GOB chì vi pò interessà.

 

GOB hè l'abbreviazione di Gluing on board.

Hè una nova tecnulugia di a tecnulugia di imballaggio LED display per risolve u prublema di a prutezzione di a lampade LED.

 

Display di modulu LED GOB p1.25

 

Stu materiale ùn hè solu una trasparenza ultra-alta per assicurà a visibbia ben intende ubligatoriu per capisce u pannellu di u modulu per forma effettive.

A visualizazione LED GOB pò esse adattata à qualsiasi ambiente duru di u PIX LED SMD per uttene u veru umidità, acqua, polvera è resistenza di l'impattu.

Display LED GOB chì hè carattarizatu da un mantenimentu più simplice, un costu di mantenimentu più bassu, un angolo di vista più grande, è un angolo di vista horizontale di 180 gradi è un angolo di vista verticale.

In cunfrontu cù a visualizazione LED COB, a visualizazione di u modulu LED GOB pò esse bona per u screnu LED di pixel chjuchi è grande, applicazione più largamente usata, forse più cruciale hè u costu megliu cà display LED COB.

 

Gob outdoor p2,5 Pillar LED Dopple2

 

A serie GOB di display led Yonwaytech pò ancu furnisce vantaghji cum'è quì sottu.

 

(1) Alta capacità di prutezzione

A funzione più eccezziunale di u LED GOD hè l'Altu capacità chì pò prevene i dispustivate di l'acqua, l'umidità, uv, colisione, è altri risichi perfoni, è altri risichi.

Questa funzione pò evità i pixel di grande scala è pixel rottu.

 

GOB ANTI DUSTS GUENDRE DESCRIZIONE LED

 

(2) vantaghji nantu à u LED COB

Paragunatu cù COB hà guidatu, hè più faciule per mantene è hà i costi più bassi di mantenimentu.

Oltre, l'angolo di vista hè più largu è pò esse finu à 160 gradi sia verticalmente è orizzontalmente.

D'altrità, pò risolve da a superficità mala superficiale, inconsistenza di culore, alti rifetti a visualizazione LED LED di CB.

 

Gob Orido à P2.5 Pillar LED LED SED1

 

(3) adattatu per a visualizazione di PIXEL PIXEL PIXEL PIXEL E FLEXIBILE SHED SHED SHED.

Stu tipu di furti di Gob sò applicate sò appiicati per suprattuttu nant'à u picculu pixel pitch di pettu di pixel p20mm o più chjucu, è ancu adattatu è adattu

Inoltre, hè ancu cumpatibile cù u pianu di PCB flessibili è ponu risponde à l'alti bisogni per una alta flessibilità è a visualizazione senza cundanna.

 

DESPRENU DI U MODULE SED SED

 

(5) cuntrastu più altu

A causa di a superficie Matt, u cuntrastu di culore hè migliuratu in modu di aumentà l'effettu di u ghjocu è di l'angolo di visualizazione più lider.

 

Fabbrica di Display P1.25 LED P1.25

 

(6) amichevuli à l'ochji nudi per creative 3d driving led led led led Dish

Ùn emitarà UV è IR, è ancu radiazione, chì hè sicuru di l'ochji nudi di a ghjente.

Inoltre, pò prutezzione di e persone da u "periculu di luce blu", cum'è a luce blu hà una lunghezza d'onda curta è una freccia alta, chì pò purtà à danni à a vista di e persone s'ellu si guarda in un bellu pezzu.

Inoltre, i materiali usa da LED à FPC sò tutti ambienti è reciclabili chì ùn pruvucanu micca a contaminazione.

Hè adattatu ancu per i display LED flexible è ponu a propria flessibilità eccellente per a stallazione di schermu di u LED di u LED di u LED basatu nantu à a struttura di l'edificiu.

 

 

Ci hè ancu qualchì esigenza strette da

Process di Produzione di Produzione Doppiu Doppiu di u LED

 

(1)Materiali

L'elementi più basi hè Materiali di alta qualità cum'è e chips di u LED, inflata di u calore di u calore eccellente Assicuratevi un bonu modulu LED PED.

Inoltre, i materiali di imballaggio deve avè caratteristiche cum'è una forte aderenza, una alta resistenza à l'allungamentu, una durezza adatta, una alta trasparenza, una resistenza termica, una bona prestazione di abrasione è cusì.È deve esse antistaticu è pò resiste à l'alta pressione per evità l'accortamentu di a vita di serviziu per via di crash da l'esternu è staticu.

 

(2)Prucessu di imballaggio

A cola trasparente deve esse imbottita accuratamente per copre a superficia di lumi di lampade è ancu riempie i spazii cumpletamente.

Hè bisparatu aderisce u pianu PCB strettamente, è ùn ci deve esse micca in bambulu, un puntu di aria, puntu biancu, e labine chì ùn hè micca chinu di u materiale.

U Problemu LED di YonwayTech Sempre FOCUS DOUD PROPRICAMENTU DI VOSTA DI U POSSIBILI DI SED DI BED NECESSITA BONDA QUALTU DI RISPOSTA DI BONDA CANTENU

 

(3)Spessore uniforme

Dopu à a imballaggio di u Gob, a grossa di a capa trasparente deve esse uniformi.

Con u sviluppu di Tecnulugia Gob, avà a toleranza di questu capa pò esse guasi trascurata.

 

Display LED GOB per esterni p2.5 pilastru4

YonwaytechSED SEDE DESCRIZIONE OUTRO EXCULA SED PROSPLAY LED PILL.

 

(4)Erness di a superficia

A superficia di a superficia di u modullu LED di Yonwaytech hà da esse perfetti senza irregularità cum'è un picculu burato di pot.

 

(5)Test modulari prima è dopu incolla

Dopu chì u produttu di modulu SW LED hà assemblatu, anzianu per 72 ore prima di farina di gob, a lampa hè pruvatu bè.

Vale a pena di esse evidenziatu chì a visualizazione LED LED facenu u modulu di Gob cù l'altri 24 ore per cunfirmà a qualità di u pruduttu prima di l'assemblea in a visualizazione LED.

 

(6)Mantenimentu

A schermu LED GOB deve esse faciule di mantene, è a cola pò esse faciule di spustà in cundizioni speciali per riparà è mantene a parte di u restu.

 

 

Cum'è a strata protettiva eccezziunale chì copre a superficia di u modulu led, pò trattà cù u prublema chì i danni innecessarii causati da e persone, cum'è a caduta di e perle di lampade, soprattuttu per i lampi LED posti à l'angulu.

Display Led FoB pò esse largamente adupratu per applicazioni Outdoor induve a Solita induve e persone ponu accurtà u screnu facilmente cume l'elevatore, rota liva, avvenimentu, studio, concertu, etc .

 

Gob Pillar LED doppiu melisione anti colisione 

 


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022