• head_banner_01
  • head_banner_01

Capitulu trè: Alimentazione LED qualificata / Drivers di schermu LED chì ghjucanu un rolu impurtante in a visualizazione LED cum'è un core energeticu per l'omu.

I display LED sò diventati gradualmente i prudutti mainstream in u mercatu di l'esterno digitale di casa, è ponu esse visti in ogni locu in facciate di edifici esterni, palcoscenicu di cuncerti, terminali di stazione, etc.

https://www.yonwaytech.com/products/

Ma avemu spessu intesu a ghjente in l'industria si lamenta chì ogni volta chì a lampa LED hè rotta, casi cum'è pochi moduli LED hè neru per via di l'alimentazione di l'alimentazione rottu, u fan stop working etc.. Hè necessariu analizà in prufundità per capiscenu a causa di u LED. danni à l'alimentazione.

In particulare, a schermu di publicità esterna face un ambiente più duru è esige più mantenimentu per pudè serve megliu.

Un effettu di risparmiu d'energia di a visualizazione LED è a vita di serviziu sò un effettu di prumuzione evidenti, cusì cumu identificà currettamente è sceglie un fornimentu di energia di display LED qualificatu per u vostru schermu LED?

 meanwell power supply yonwaytech led display screen factory Shenzhen China

Prima, Fighjate à u prucessu d'apparizione per selezziunà u LED Power Supply.

Un bon fornitore di alimentazione elettrica, hè ancu assai strettu à u prucessu di travagliu, perchè questu pò guarantisci a coherenza di batch di u pruduttu.

Ma un fabricatore irresponsable, a pruduzzione di u putere Fornitura di u so aspettu, stagno, l'arrangementu di l'elementi hè assolutamente micca bonu.

Siconda, sceglite l'alimentazione di u display LED da a piena efficienza di carica.

L'efficienza di u fornitu di energia hè l'indice più impurtante, l'efficienza hè a rata di cunversione d'alta putenza hè alta, cusì chì hè attaccata à i bisogni di a cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente, è pò veramente salvà l'electricità per l'utilizatori.

In terzu, l'ondulazione di tensione di output di l'alimentazione di tensione constante hè grande.

A dimensione di l'effettu ondulazione hà un effettu assai grande nantu à a vita di l'equipaggiu elettricu.

U più chjucu u ripple, u megliu.

Quartu, osservate l'aumentu di a temperatura di l'alimentazione per selezziunà u putere di u display LED.

L'aumentu di a temperatura influenza a stabilità è a vita di l'alimentazione.

A più bassa a temperatura, u megliu.

Inoltre, si pò vede da l'efficienza chì l'efficienza generale di a temperatura alta serà chjuca.

Quintu, per via di e pruprietà di i prudutti di visualizazione LED, u currente di cambiamentu istantaneu serà generalmente generatu quandu si riproduce video o schermu, chì mette in avanti esigenze più strette nantu à l'alimentazione LED.

Di solitu, per assicurà a trasmissione normale di u screnu, avete bisognu di riservà una certa quantità di indennità per l'alimentazione.

Sestu,U more generale sensu, surplus riserva, u rendiment di u produttu di più stadda putenza pruvista, u più longu u span di vita, parò, thereby cresce u costu di i prudutti pruvista putenza, troppu surplus riserva dinù facile à causari risidui.

Attualmente, a supply Supply di schermi LED in l'industria hè di solitu riservata da 20% - 30%.

Per aumentà a vita di l'alimentazione, hè cunsigliatu di sceglie una macchina cù una putenza di 30%.

Per esempiu, se u sistema hà bisognu di un fornimentu d'energia 100W, hè cunsigliatu per selezziunà un mudellu cù una qualificazione di alimentazione di più di 130W, chì pò migliurà efficacemente a vita di l'alimentazione.

Settimu, selezziunà l'alimentazione elettrica secondu u campu di l'applicazione.

Funzione di prutezzione: prutezzione di sopratensione, prutezzione di temperatura, prutezzione di sovraccarichi, etc.

U sovraccarico di carica pò causà a prutezzione di sopracarga.Hè cunsigliatu di aumentà a putenza di output di l'alimentazione o di mudificà u disignu di carica.

In u sicondu casu, a temperatura hè troppu alta è a prutezzione di a temperatura si trova, tramindui mettenu u putere in un statu prutettu.

Funzione d'applicazione: funzione di signale, funzione di cuntrollu remota, funzione di telemetria, funzione parallela, etc.

Funzione speciale: currezzione di u travagliu (PFC), electricità cuntinuu (UPS).

chuanlian power supply yonwaytech led display screen factory Shenzhen China 

Attualmente, e fonti d'energia yonwaytech led display factory use sò: Meanwell, G-Energy, Rong Electric, Yuanchi, Chuanlian, Great Wall, etc.

Meanwell hè u più pupulare, è a Grande Muraglia pò esse appiicata à certi paesi cun clima fretu estremu, cum'è Russia, Danimarca, Finlandia è Svezia in l'Europa di u Nordu.


Tempu di Postu: 11-Jan-2021