• head_banner_01
  • head_banner_01

https://www.yonwaytech.com/dooh-outdoor-advertising-led-sign/ 

Display LED 3D senza occhiali, chjamatu ancu display LED 3D à l'ochju nudu, hè statu populari solu in display LED interni, ma dimensioni più chjuche è vetri extra per ogni publicu necessariu.

Oghje,YonwaytechMi piacerebbe discutiri cun voi qualcosa nantu à i schermi LED 3D senza occhiali.

 

Siccomu l'esplosivamente populari display 3D all'aperto attrae l'attenzione di l'industria è di u publicu generale, ogni ligame di l'ecosistema si focalizeghja nantu à e differenze in hardware è software, in quantu à a dumanda speciale trà i display LED 3D senza occhiali esterni è i display LED regulari.

À u listessu tempu, i pruprietarii di publicità è di edifiziu cumincianu à dumandà à Yonwaytech nantu à a tecnulugia di visualizazione 3D, i prudutti di visualizazione LED 3D è i prezzi.

Parechje schermi populari senza occhiali combinanu scenarii di stallazione di visualizazione cù creazione di cuntenutu creativo per offre una sperienza immersiva per ùn esse micca schermi 3D senza occhiali in u sensu tradiziunale.

Display LED 3D Yonwaytechpensate chì l'effettu 3D di a visualizazione 3D senza occhiali esistenti deve esse ghjudicata da l'integrazione di u rendiment di a visualizazione, u scenariu d'installazione è u cuntenutu creativi.

 

Display di tettu led Yonwaytech 3d

 

A maiò parte di i grandi display LED creanu un effettu 3D senza occhiali sfruttendu a distanza, a dimensione, l'ombra è a perspettiva di i sughjetti per l'effettu 3D cù schermi LED 2D.

Utilizendu l'ombra di u fondu cum'è a linea di riferimentu 3D statica, l'incredibile onda 3D nantu à a facciata di Coex Artium pare ch'ella sguasserà da u screnu.

Cù a visualizazione chì crea una volta di 90 gradi di l'imaghjini, u latu manca di a visualizazione mostra a vista di manca di l'imaghjini mentre u latu drittu di a visualizazione mostra a vista frontale.

Cum'è i visori à u cantonu vede u latu è u fronte di l'ughjettu à u stessu tempu, l'effettu 3D pare assai reale.

L'effettu mozzafiato hè sustinutu da un tremendu raffinamentu tecnicu è prudutti putenti di Display LED.

 

I display LED regulari sò 2D.U cuntenutu 2D è 3D ùn pare micca 3D nantu à elli.

Avà usemu display LED muntati à un gradu di 90 ° per creà una superficia di visualizazione non-2D.

Certi di i cumpunenti curvati (PCB, modulu, casu, etc.) anu da esse persunalizati.
I cuntenuti sò più caru postu chì sò persunalizati per a risoluzione di a visualizazione.

Per ottene risultati ottimali, i display LED senza occhiali necessitanu un software chì supporta l'alta risoluzione è a codificazione di video di alta profondità di culore è funziona bè cù schermi di forma non tradiziunale cum'è poligonale o curva.

In quantu à l'hardware, i schermi LED 3D senza occhiali ponenu un enfasi speciale nantu à i dettagli fini, cusì sò più esigenti quandu si tratta di scala di grigi, freccia di rinfrescante è freccia di frame.

 Yonwaytech 3d led mostra schermi led à ochju nudu  

I display LED 3D senza occhiali esterni sò l'ultimu matrimoniu di a tecnulugia di visualizazione è l'installazione d'arte, postu chì furnisce novi sperienze visuali mentre attrae l'attenzione di u publicu è crea temi nantu à e social media.

A maiò parte di i display 3D esistenti senza occhiali utilizanu SMD outdoor P2.5-P3-P3.33-P3.91-P4-P4.81-P5-P5.33-P6-P6.67-P8-P10 è DIP P10. -P16 daDisplay LED Yonwaytech.

 

Siccomu l'ambiente hè relativamente luminoso (in particulare à meziornu), a visualizazione LED deve esse più luminosa di 6 000 nits per una visualizazione curretta.

Per evità a trappula, insistemu in u driver PWM di guadagnu attuale per display 3D senza occhiali per assicurà a megliu qualità di l'immagine è una freccia di rinfrescante abbastanza per e foto scattate da i telespettatori.

Micca solu un bon drive IC necessariu, ma ancu chips LED high-end in fili di rame o d'oru.

Ci hè 4 fattori in un eccellente display LED 3D per esterni: fonte di luce, IC di driver, sistema di cuntrollu è schermi LED.

 

I migliori display led 3d di Yonwaytech 

I futuri display LED venenu in toni fini, risuluzione più altu è più forme cum'è si mischianu cù l'arti publicu è ancu cù l'ambienti naturali.

Venendu è stà cunDisplay LED YONWAYTECHper ogni tipu di suluzione chì avete bisognu.

Continueremu à lancià l'ultime informazioni di u produttu di display LED è guidà a tendenza di display LED per voi.

 

Schermo led 3D Yonwaytech

 

 

 

 

 


Tempu di post: 20-mar-2021