• head_banner_01
  • head_banner_01

Cunniscenza di u funziunamentu di u ghjornu LED Display

   

U circuitu di u screnu LED deve esse verificatu spessu, rimpiazzà in u tempu quandu si trova chì u circuitu hè invechjatu o pocu da l'animali, ùn tocca micca l'interruttore cù e mani bagnate per evità a fuga di l'electricità è altri prublemi elettrici.

 

integrazione-IC

 

Siconda, i passi di l'interruttore di display LED:

1.Turn in u tirminali di cuntrollu signali, dopu à u signale hè nurmali, poi accende u putere per u display LED.

2.On à u cuntrariu quandu girari lu schermu led off, spegne a putenza per u screnu led display prima, e poi spegne la surgente signali.Altrimenti, a schermu LED hà un puntu luminoso, è ancu faciule per brusgià a lampada o u chip.

3.Pay attente à u display LED a prova di umidità è dehumidification.

 

Of2.5 160x160 p2.5 modulu led a prova di acqua

 

3.1 L'aria condizionata pò esse usata per deumidificà a visualizazione LED o dissiccante per mantene a schermu led in un ambiente seccu impedisce à a visualizazione led di esse affettata da l'umidità.

3.2.Ùn mette micca fiori o piante intornu à u screnu led.

Certi clienti mettenu sempre assai fiori o piante per a bellezza, ma anu da esse annacquati, ma in questu ambiente, ùn solu micca fà u display led cù luci morti, ma ancu affettanu seriamente u rendiment di u display led dopu un bellu pezzu. da l'umidità da i pianti, è accurtà a vita di u screnu led.

 

WechatIMG3397

 

3.3 A schermu led deve esse accesa almenu duie volte à settimana è più di 2 ore ogni volta (in particulare in a stagione di a pioggia di prugna),lu schermu led hè soprattuttu prubabile di avè luci mortu quandu hè giratu di novu dopu à un longu tempu chjusu.

 

WechatIMG3394

 

3.4.A schermu led hè strettamente pruibita d'entra in acqua, polvera di ferru, strata di ferru è altre sustanzi facilmente cunduttivi.

3.5.U schermu led ùn deve esse in piena stampa bianca è luminosa ghjucatu per un bellu pezzu, per ùn avè micca causatu currente eccessivu, danni di lampa LED, accurtà a vita, è ancu causanu benefici nascosti di sicurezza.

3.6.Please aduprate setole morbide è spazzola delicatamente quandu pulite a superficia di u screnu LED di l'internu.Ùn aduprate micca sustanza liquida per a pulizia.

 

Display led Yonwaytech cum'è un fabricatore di display led prufessiunale, avemu assai cura di u nostru prucessu di visualizazione led,

u modulu di vernice tri-proofing hè prodotta strettamente da una linea di produzzione automatica,

riduce u dannu elettrostaticu artificiale è allargà massimu a vita di vita ancu un rendimentu stabile quandu u display LED hè adupratu

in ambienti esterni o alta umidità.

 

 

 

Cunniscenza di l'Operazione di Display LED - Fabbrica di Display LED Yonwaytech

 

 

 


Tempu di post: 26-mar-2022