• head_banner_01
  • head_banner_01

Sapete chì sò e sferenze di LCD, LED è OLED?

 

A pantalla di visualizazione hè chjamata unu di i più grandi invenzioni di u XXu seculu.

Ùn hè micca troppu.A nostra vita hè gloriosa per via di a so apparenza.

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, i schermi di visualizazione ùn sò più limitati à l'applicazione di schermi TV.

Cummerciale di grande dimensioneLED mostra schermiprincipià à penetrà in a nostra vita, cum'è shopping malls, cinemas, si pò esse vistu in parechji lochi cum'è i lochi di sport indoor, è à stu tempu, LCD, LED, OLED è altri termini prufessiunali sò dinù lingering in i nostri arechje, ancu s'è parechji. a ghjente parla di elli, ma a maiò parte di a ghjente sapi pocu di elli.

Allora, chì hè a diffarenza trà Lcd,led è oled?

Chì sò e sferenze di LCD, LED è OLED?

 

LCD,DISPLAYS LEDÈ OLED

1, LCD

LCD hè l'abbreviazione di Liquid Crystal Display in inglese.

Ci sò principalmente TFT, UFB, TFD, STN è altri tipi.A so struttura include bola di plastica, bola di vetru, colla di frame, sustrato di vetru, polarizzatore superiore, strata direzionale, cristalli liquidi, mudellu ITO conduttivu, puntu di cunduzzione, elettrodu IPO è polarizzatore inferiore.

Pigliendu u schermu di publicità LCD cum'è un esempiu, adopra u TFT-LCD più cunnisciutu, chì hè una mostra di cristalli liquidi di transistor di film sottile.A so struttura di basa hè di mette a scatula di cristalli liquidi in dui sustrati di vetru paralleli, mette un transistor di film sottile (vale à dì TFT) nantu à u vetru di sustrato inferiore, mette u filtru di culore nantu à u vetru di sustrato superiore, a direzzione di rotazione di molécule di cristalli liquidi hè cuntrullata da u signale. è cambiamenti di tensione nantu à u transistor di film magre, per ottene u scopu di a visualizazione cuntrullendu se a luce polarizzata di ogni pixel hè emessa o micca.

U principiu di a visualizazione di cristalli liquidi hè chì i cristalli liquidi presentanu diverse caratteristiche di luce sottu l'azzione di diverse tensioni.U screnu di cristalli liquidi hè cumpostu da parechje matrici di cristalli liquidi.In u screnu monocromu di cristalli liquidi, un cristallu liquidu hè un pixel (l'unità più chjuca chì pò esse affissata nantu à u screnu di l'urdinatore), in u screnu di cristalli liquidi di culore, ogni pixel hè custituitu da cristalli liquidi rossi, verdi è blu.À u listessu tempu, pò esse cunsideratu chì ci hè un registru 8-bit daretu à ogni cristallu liquidu, è u valore di u registru determina a luminosità di ognuna di e trè unità di cristalli liquidi, però, u valore di u registru ùn hè micca direttamente. guidà a luminosità di e trè unità di cristalli liquidi, ma si accede à traversu una "palette".Hè irrealisticu di equipà ogni pixel cun un registru fisicu.In fatti, solu una linea di registri hè equipatu.Questi registri sò cunnessi à ogni linea di pixel in turnu è caricate in u cuntenutu di sta linea, cunduce tutte e linee di pixel per vede una stampa completa.

 

2, SCREEN LED

LED hè l'abbreviazione di Light Emitting Diode.Hè un tipu di diodu semiconductor, chì pò cunvertisce l'energia elettrica in energia luminosa.

Quandu l'elettroni sò cumposti cù buchi, a luce visibile pò esse radiata, perchè pò esse usata per fà diodi emittenti di luce.Cum'è i diodi cumuni, i diodi emettitori di luce sò cumposti da una junction pn è anu ancu una conduttività unidirezionale.

U so principiu quandu u voltage pusitivu hè aghjuntu à u diodu emettitore di luce, i buchi injected in l'area N da l'area P è l'elettroni injected in l'area P da l'area N, in pochi microni vicinu à a junction PN, hè cumpostu. cù elettroni in a regione N è buchi in a regione P rispettivamente per generà fluorescenza di emissione spontanea.

I stati di l'energia di l'elettroni è i buchi in diversi materiali semiconduttori sò diffirenti.Quandu l'elettroni è i buchi cumposti, a quantità di energia liberata hè diversa.A più energia liberata, più corta hè a lunghezza d'onda di a luce emessa.Comu cumuni sò i diodi chì emettenu luce rossa, luce verde o luce gialla.

U LED hè chjamatu Fonte di luce di quarta generazione, chì hà e caratteristiche di risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente, sicurità, longa vita di serviziu, bassu cunsumu d'energia, calore bassu, alta luminosità, impermeabile, miniatura, antiurto, dimming faciule, fasciu di luce cuncentratu, mantenimentu simplice. , etc., pò esse largamente utilizatu in parechji campi cum'è l'indicazione,Display LED, decorazione, retroilluminazione, illuminazione generale, etc.

Per esempiu, schermu di visualizazione LED, schermu LED di publicità, lampade di signali di trafficu, lampade di l'automobile, retroilluminazione LCD, illuminazione domestica è altre fonti di illuminazione.

https://www.yonwaytech.com/hd-led-display-commend-center-broadcast-studio-video-wall/

 

3, OLED

OLED hè l'abbreviazione di Organic Light-Emitting Diode.Hè cunnisciutu ancu com'è display laser elettricu organicu, semiconductor emettitore di luce organica.

Stu diodu hè statu scupertu in u laboratoriu in u 1979 da un prufessore cinese americanu Deng Qingyun.

L'OLED hè custituitu da unità di visualizazione OLED esterna è materiali chì emettenu luce clamped in questu, cumpresi catodi, strati di emissione, strati conduttivi, anodu è basa.Ogni unità di visualizazione OLED pò cuntrullà per pruduce luce di trè culori diffirenti.

A tecnulugia di visualizazione OLED hà a caratteristica di l'auto-luminosa, utilizendu un revestimentu di materiale urganicu assai sottile è sustrato di vetru.Quandu ci hè una circulazione elettrica, sti materiali organici emettenu luce, è l'angolo visuale di u screnu OLED hè grande, è ponu salvà u cunsumu di energia.Dapoi u 2003, sta tecnulugia di visualizazione hè stata applicata à i lettori di musica MP3.

Oghje, un rappresentante prominente di l'applicazione OLED hè a pantalla di u telefuninu.A schermu OLED pò vede un cuntrastu perfettu di l'imaghjini, è a stampa di visualizazione serà più viva è reale.A causa di e caratteristiche di u cristallu liquidu, u screnu LCD ùn sustene micca a curvatura.In cuntrastu, l'OLED pò esse fattu in schermu curvatu.

Differenze-di-LCDLED-è-OLED-02-min 

 

Differenze trà i trè

 

1, nantu à a gamma di culori

A schermu OLED pò visualizà culori infiniti è ùn hè micca affettatu da retroilluminazione, ma schermu LED cù megliu luminosità è angolo di vista.

I pixels anu grandi vantaghji quandu mostranu l'imaghjini neri, attualmente, a gamma di culore di u screnu LCD hè trà 72 è 92 per centu, mentre chì quella di u screnu led hè sopra u 118 per centu.

 

2, In termini di prezzu

I schermi LED di a listessa dimensione sò più di duie volte più caru chì i schermi LCD in u muru video led di pixel pitch, mentre chì i schermi OLED sò più caru.

3, In termini di tecnulugia mature di luminosità è senza saldatura.

A schermu LED hè assai megliu cà a schermu LCD è OLED in luminosità è senza saldatura, in particulare in un muru video led di grande dimensione per a schermu di publicità o l'usu di signalistica digitale cummerciale interna.

Mentre chì LCD o OLED per un muru di video digitale di grande dimensione chì deve esse spliced, a distanza trà i pannelli effettuerà u rendiment è a sensazione di u spettatore.

 

4, In termini di prestazioni video è l'angolo di a visualizazione

A manifestazione specifica hè chì l'angolo visuale di a pantalla LCD hè assai chjuca, mentre chì a pantalla LED hè satisfactoria in strati è prestazioni dinamiche cù u sviluppu di a tecnulugia di display led, in più, a prufundità di u screnu LED hè abbastanza bè soprattuttu inSoluzione di display LED YONWAYTECH narrow pixel pitch.

https://www.yonwaytech.com/hd-led-display-commend-center-broadcast-studio-video-wall/ 


Tempu di Postu: Feb-14-2021